Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Suzuki » silnik Suzuki WAGON R+ (MA) » sterowanie silnikiem Suzuki WAGON R+ (MA) » koło pasowe Suzuki WAGON R+ (MA)

koło pasowe do SUZUKI WAGON R+ (MA)

wybierz typ samochodu SUZUKI WAGON R+ (MA):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość żeber 5
Parametr 6PK
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca wysprzęglony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z instrukcją montażu
nr EAN 3358960536181
Ø koła pasowego [mm] 127,3
Wysokość 1 [mm] 25,7
Wysokość 2 [mm] 36,3
Ciężar [kg] 1,6
nr EAN 8021787046601
Grubość [mm] 25,7
Średnica wewnętrzna [mm] 30,0
średnica zewnętrzna [mm] 126,7
Ciężar [kg] 1,66
Ilość żeber 5
Parametr 6PK
dla numeru OE 0515.K6
nr EAN 4027816321095
Szerokość [mm] 25,5
Średnica wewnętrzna [mm] 30,0
średnica zewnętrzna [mm] 126,5
Ciężar [kg] 1,76
Ilość żeber 5
Parametr 6PK
dla numeru OE 0515.K6 S1
nr EAN 4027816338048
Ilość żeber 6
średnica zewnętrzna [mm] 160
Średnica wewnętrzna [mm] 30
nr EAN 8435398500405
Ilość żeber 6
Średnica wewnętrzna [mm] 30
średnica zewnętrzna [mm] 127
nr EAN 8435398500764
Ilość żeber 6
Masa [g] 1774
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 125
Szerokość 1 [mm] 35
nr EAN 3413520993702
Wyświetlanie od 1 do 7 (z 7 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
koło pasowe

Koło pasowe do napędu paska wieloklinowego


koło pasowe wału korbowegoKoło pasowe osadzone jest na wale korbowym silnika spalinowego. Koło pasowe służy do przekazywania ruchu obrotowego z wału korbowego na pasek wieloklinowy, który napędza pozostałe podzespoły silnika niezbędne do utrzymania jego pracy. Są to zazwyczaj alternator, pompa wspomagania układu kierowniczego lub sprężarka klimatyzacji.

Powierzchnia koła pasowego nie jest gładka, a przypomina powierzchnią strukturę paska wielorowkowego.  Ilość rowków na kole pasowym oraz na pasku wieloklinowym musi być zgodna. Koło pasowe nie stanowi jednolitego elementu a składa się z dwóch części wulkanizowanych gumą. Zadaniem gumy łączącej oba elementy koła pasowego jest tłumienie drgań powstających na wale korbowym silnika. Dzięki temu elementy które są napędzane paskiem wieloklinowym nie ulegają przedwczesnemu zużyciu.

Należy regularnie sprawdzać stan koła pasowego gdy rozwulkanizowane nie połączenia gumowego może doprowadzić do gwałtownej utraty napędu alternatora lub innych napędzanych podzespołów.