Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe » RW011 kamoka

Koło pasowe, wał korbowy, KAMOKA RW011 KAMOKA

RW011 Koło pasowe, wał korbowy, KAMOKA KAMOKA
kamoka RW011
Koło pasowe, wał korbowy, KAMOKA RW011
RW011
215.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RW011

producent:

KAMOKA

Grubość [mm] 85,6
Średnica wewnętrzna [mm] 32,0
średnica zewnętrzna [mm] 194,0
średnica zewnętrzna [mm] 129,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla wału korbowego
Ciężar [kg] 4,075
Ilość żeber 6
Ilość żeber 5
nr EAN 5901779869469

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy, KAMOKA RW011 KAMOKA

Koło pasowe, wał korbowy, KAMOKA RW011 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Koło pasowe, wał korbowy, KAMOKA RW011 producenta KAMOKA

BMW

11231432471, 11231438995, 1432471, 1438995

numery OEM:
BMW      11 23 1 432 471
BMW      11 23 1 438 995
BMW      1432471
BMW      1438995
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy, KAMOKA RW011 KAMOKA w samochodach:

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.