korek spustowy Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) (2009.05-???) 129km
część do wysyłki
w ciągu 24h2
Średnica wewnętrzna [mm] | 14 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 20 | |
Grubość [mm] | 1,5 | |
nr EAN | 8427769032233 | |
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika | 24545 | |
Długość [mm] | 33 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 19,0 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Długość gwintu [mm] | 20 | |
Jakość/Klasa | 8.8 | |
Rozmiar klucza | 13 | |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny | |
Materiał | Stal | |
Długość śruby pod główką [mm] | 24 | |
Ciężar [kg] | 0,040 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego | |
dla numeru OE | A 111 997 03 30 | |
nr EAN | 5050063137644 | |
Status produktu: Normalny
Średnica wewnętrzna [mm] | 14 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 20 | |
Grubość [mm] | 1,5 | |
Materiał | Miedź | |
Kształt | Wersja A | |
DIN / ISO | 7603 | |
alternatywny zestaw naprawczy | 017.736 | |
alternatywny zestaw naprawczy | 505.550 | |
alternatywny zestaw naprawczy | 505.540 | |
Status produktu: Normalny
część do wysyłki
w ciągu 24h2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego | |
Wymiar gwintu | M 14x1,5x33 | |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny | |
Rozmiar klucza | 13 mm | |
alternatywny zestaw naprawczy | 877.840 | |
alternatywny zestaw naprawczy | 505.540 | |
Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Wymiar gwintu | M 14x1,5x33 | |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny | |
Rozmiar klucza | 13 mm | |
alternatywny zestaw naprawczy | 505.540 | |
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika | 24545 | |
Grubość [mm] | 1,5 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 14,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 | |
DIN / ISO | 7603 A/CU | |
Materiał | Miedź | |
Ciężar [kg] | 0,002 | |
dla numeru OE | 007603 014106 | |
nr EAN | 4027816072157 | |
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika | 24545 | |
Długość [mm] | 33 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 19,0 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Długość gwintu [mm] | 20 | |
Jakość/Klasa | 8.8 | |
Rozmiar klucza | 13 | |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny | |
Materiał | Stal | |
Długość śruby pod główką [mm] | 24 | |
Ciężar [kg] | 0,037 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego | |
dla numeru OE | A 111 997 03 30 | |
nr EAN | 4027816082774 | |
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika | 24545 | |
Grubość [mm] | 1,5 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 14,0 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 | |
DIN / ISO | 7603 A/CU | |
Materiał | Miedź | |
Ciężar [kg] | 0,002 | |
uwzględnić informację serwisową | | |
nr EAN | 4044688072153 | |
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika | 24545 | |
Długość [mm] | 33 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 19,0 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Długość gwintu [mm] | 20 | |
Jakość/Klasa | 8.8 | |
Rozmiar klucza | 13 | |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny | |
Materiał | Stal | |
Długość śruby pod główką [mm] | 24 | |
Ciężar [kg] | 0,037 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego | |
nr EAN | 4044688082770 | |
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika | 24545 | |
Strona zabudowy | po stronie silnika | |
Długość gwintu [mm] | 24 | |
Skok gwintu [mm] | 1,5 | |
Wymagana ilość | 1 | |
Materiał | Stal | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Wymiar gwintu | M14 x 1,5 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Długość [mm] | 33 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 13 | |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny | |
Ciężar [kg] | 0,048 | |
nr EAN | 4046001167539 | |
Status produktu: Normalny
Kod silnika | OM 651.956 | |
Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia automatyczna 7-biegowa | |
Materiał | Miedź | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 12,5 | |
Grubość [mm] | 1,5 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 17 | |
Ciężar [kg] | 0,00128 | |
nr EAN | 4046001649325 | |
Status produktu: Normalny
Powierzchnia | błyszczący | |
Wymagana ilość | 1 | |
Strona zabudowy | Miska olejowa | |
Wymiar gwintu | M12 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny | |
Skok gwintu [mm] | 1,5 | |
Ciężar [kg] | 0,013 | |
nr EAN | 4046001875526 | |
Status produktu: Normalny
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron: 1
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
Przeglądasz części samochodowe z kategorii korek spustowy Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637). W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637)
produkowanego od 2009.05
Jeżeli twój Mercedes-benz dysponuje silnikiem o mocy 129 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii korek spustowy do Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części.
Możesz złożyć zamówienie na korek spustowy do Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Mercedes-benz
z rocznika od 2009.05, i mocy silnika 129 KM.