Strona zabudowy | z przodu | |
Długość [mm] | 211 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1.5 RHT | |
Rozmiar gwintu 2 | MM14X1.5 RHT | |
nr EAN | 8717109583328 |
Długość [mm] | 220 | |
Szerokość [mm] | 48 | |
Wysokość [mm] | 72 | |
nr EAN | 5012759435236 |
Długość [mm] | 220 | |
Szerokość [mm] | 48 | |
Wysokość [mm] | 72 | |
nr EAN | 5012759435229 |
Długość [mm] | 230 | |
Szerokość [mm] | 40 | |
Wysokość [mm] | 40 | |
nr EAN | 5012759435144 |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
Długość przegub osiowy [mm] | 213 | |
nr EAN | 4014870439545 |
Wymiar stożka [mm] | 12 | |
Wymiar gwintu | M14X1,5 | |
parzyste numery artykułów | 840 1121 10 | |
nr EAN | 4014870427153 |
Wymiar stożka [mm] | 12 | |
Wymiar gwintu | M14X1,5 | |
parzyste numery artykułów | 840 1120 10 | |
nr EAN | 4014870431112 |
parzyste numery artykułów | 36095 | |
Długość [mm] | 200 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 | |
DIN / ISO | 985 | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Ciężar [kg] | 0,620 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4027816360940 |
parzyste numery artykułów | 36094 | |
Długość [mm] | 200 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 | |
DIN / ISO | 985 | |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Ciężar [kg] | 0,620 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4027816360957 |
Długość [mm] | 209,5 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,435 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4027816396901 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Długość [mm] | 200 | |
Rozmiar gwintu 1 | M10x1,25 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
parzyste numery artykułów | 16-16 020 0022 | |
nr EAN | 4040074033081 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Długość [mm] | 200 | |
Rozmiar gwintu 1 | M10x1,25 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
parzyste numery artykułów | 16-16 020 0021 | |
nr EAN | 4040074033098 |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Strona zabudowy | wewnątrz | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Długość [mm] | 229,5 | |
Średnica 1 [mm] | 14,5 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1.5 | |
Długość opakowania [cm] | 31,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 5 | |
nr EAN | 4044197518340 |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Strona zabudowy | z lewej | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Średnica 1 [mm] | 14,8 | |
Kształt | ustawiony pod kątem | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Długość 1 [mm] | 199,5 | |
Długość 2 [mm] | 23,5 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M10x1.25 | |
Długość opakowania [cm] | 34,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 8,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 6,5 | |
nr EAN | 4044197506279 |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Średnica 1 [mm] | 14,8 | |
Kształt | ustawiony pod kątem | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Długość 1 [mm] | 199,5 | |
Długość 2 [mm] | 23,5 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M10x1.25 | |
Długość opakowania [cm] | 26,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 9,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 8,5 | |
nr EAN | 4044197506286 |
Strona zabudowy | wewnątrz | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Długość [mm] | 334,7 | |
Średnica 1 [mm] | 12 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Rozmiar gwintu 1 | M16X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1.5 | |
Długość opakowania [cm] | 34,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 8,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 6,5 | |
nr EAN | 4044197665433 |
parzyste numery artykułów | 5033966 | |
Wymiar gwintu | M14x1,5 | |
nr EAN | 5703858828981 |
parzyste numery artykułów | 5033965 | |
Wymiar gwintu | M14x1,5 | |
nr EAN | 5703858828998 |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 | |
Długość [mm] | 210 | |
nr EAN | 5703858829001 |
Strona zabudowy | z lewej |
Długość [mm] | 200 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Długość [mm] | 200 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Wymiar gwintu | MM14x1,5R | |
Rozmiar gwintu 1 | MM14x1,5R | |
Długość przegub osiowy [mm] | 213 | |
Tylko w połączeniu z | NUT + WASHER | |
nr EAN | 5413978211982 |
Strona zabudowy | z lewej | |
Zbieżność stożka | 1/5 | |
Długość [mm] | 200 | |
Wymiar gwintu | FM14x1,5R | |
Wymiar stożka [mm] | 11,8 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM10X1,25R | |
parzyste numery artykułów | 5839 | |
nr EAN | 5413978211968 |
Strona zabudowy | z prawej | |
Zbieżność stożka | 1/5 | |
Długość [mm] | 201 | |
Wymiar gwintu | FM14x1,5R | |
Wymiar stożka [mm] | 11,8 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM10X1,25R | |
parzyste numery artykułów | 5838 | |
nr EAN | 5413978211975 |
parzyste numery artykułów | VKDY 316037 | |
nr EAN | 7316577893406 |
parzyste numery artykułów | VKDY 316036 | |
nr EAN | 7316577893420 |
parzyste numery artykułów | VKDY 326018 | |
nr EAN | 7316577890603 |
parzyste numery artykułów | 60 93 6095 | |
Długość [mm] | 200 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 | |
DIN / ISO | 985 | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Ciężar [kg] | 0,620 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4044688566706 |
parzyste numery artykułów | 60 93 6094 | |
Długość [mm] | 200 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 | |
DIN / ISO | 985 | |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Ciężar [kg] | 0,620 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4044688566713 |
Długość [mm] | 209,5 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,435 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4044688580658 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024