Strona zabudowy | z przodu | |
Wymiar gwintu | FM14X1.5 RHT | |
Wymiar stożka [mm] | 12,9 | |
Długość [mm] | 73 | |
nr EAN | 8717109652352 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Wymiar gwintu | FM14X1.5 RHT | |
Wymiar stożka [mm] | 12,9 | |
Długość [mm] | 90 | |
nr EAN | 8717109652369 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Długość [mm] | 349 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1.5 RHT | |
Rozmiar gwintu 2 | MM16X1.5 RHT | |
nr EAN | 8717109652345 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Gwint zewn. [mm] | RHT M14x1,5 | |
nr EAN | 3358960603784 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Gwint zewn. [mm] | M14x1,5 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
nr EAN | 3358960604613 |
Długość [mm] | 348 | |
Szerokość [mm] | 39 | |
Wysokość [mm] | 39 | |
nr EAN | 5012759474327 |
Długość [mm] | 368 | |
Szerokość [mm] | 35 | |
Wysokość [mm] | 35 | |
nr EAN | 5012759504499 |
Długość [mm] | 93 | |
Szerokość [mm] | 40 | |
Wysokość [mm] | 94 | |
nr EAN | 5012759974254 |
Wymiar stożka [mm] | 12,3 | |
Wymiar gwintu | M14x1,5 | |
nr EAN | 4014870436551 |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M16x1,5 | |
Długość przegub osiowy [mm] | 349,5 | |
nr EAN | 4014870545727 |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
Długość przegub osiowy [mm] | 333 | |
nr EAN | 4014870535704 |
Długość [mm] | 334 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,953 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z opaskami zaciskowymi | |
dla numeru OE | 16 09 213 | |
nr EAN | 4027816448884 |
Długość [mm] | 367 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M16 x 1,5 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,704 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
dla numeru OE | 16 09 205 SK1 | |
nr EAN | 4027816472193 |
Długość [mm] | 111 | |
Grubość [mm] | 98,0 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,75 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,4 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4027816488675 |
Długość [mm] | 73 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,75 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,378 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4054224046319 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Długość [mm] | 350 | |
Gwint zewn. [mm] | MM 14X1,5 | |
Gwint zewn. 1 [mm] | MM 16X1,5 | |
nr EAN | 8052553175270 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Wysokość zabudowy | 97 | |
Średnica zabudowy [mm] | 13 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14X1,5 | |
Długość całkowita [mm] | 113 | |
nr EAN | 8052553175638 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Długość [mm] | 73 | |
Wymiar stożka [mm] | 16 | |
Zbieżność stożka | 1:6 | |
Rozmiar gwintu 1 | M12x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
nr EAN | 4047437539570 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Rodzaj mocowania | wiszący | |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M14x1,5 | |
nr EAN | 5901619507742 |
Długość [mm] | 334 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,953 | |
nr EAN | 5902659726780 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Długość [mm] | 335 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
nr EAN | 4040074110188 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Długość [mm] | 350 | |
Rozmiar gwintu 1 | M16x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z hydraulicznym wspomaganiem kierownicy | |
Wersja wzmocniona | ||
nr EAN | 4040074196496 |
Długość [mm] | 90 | |
Ciężar [kg] | 0,470 | |
Wymagana ilość | 2 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | 14x1,5 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Długość opakowania [cm] | 14,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 9,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 5 | |
nr EAN | 5412096530272 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Długość [mm] | 348 | |
Średnica 1 [mm] | 15 | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z elektrycznym układem wspomagania kierownicy | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1.5 | |
Długość opakowania [cm] | 45 | |
Szerokość opakowania [cm] | 5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 5 | |
nr EAN | 4044197811762 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Średnica 1 [mm] | 16 | |
Kształt | prosty | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Długość 1 [mm] | 89,5 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M12X1.75 | |
Długość opakowania [cm] | 12,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 9 | |
Wysokość opakowania [cm] | 8 | |
nr EAN | 4044197959556 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Rozmiar gwintu 1 | M16X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1.5 | |
Długość opakowania [cm] | 54 | |
Szerokość opakowania [cm] | 7,8 | |
Wysokość opakowania [cm] | 7,8 | |
nr EAN | 4060426218096 |
Rozmiar gwintu 1 | 14x1,5 | |
Długość [mm] | 333 | |
nr EAN | 5703858877989 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 | |
Długość [mm] | 89,5 | |
nr EAN | 5703858910518 |
Gwint wewnętrzny 1 [mm] | M14x1,5 | |
Gwint zewn. 2 [mm] | M12x1,75 | |
Długość [mm] | 89 | |
Ciężar [kg] | 0,436 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
nr EAN | 8435130328373 |
Gwint wewnętrzny 1 [mm] | M14x1,5 | |
Gwint zewn. 2 [mm] | M12x1,25 | |
Długość [mm] | 73 | |
Ciężar [kg] | 0,421 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
nr EAN | 8435130336125 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Wymiar gwintu | M12x1,75 | |
dla numeru OE | 95914910 | |
nr EAN | 3660872460783 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Rozmiar gwintu 2 | M16x1,5 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 | |
Długość [mm] | 350 | |
dla numeru OE | 95932789 | |
nr EAN | 3660872460509 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Wymiar gwintu | MM14X1,5R | |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1,5R | |
Długość przegub osiowy [mm] | 334 | |
Tylko w połączeniu z | NUT | |
nr EAN | 5413978241071 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Zbieżność stożka | 1/6 | |
Długość [mm] | 89 | |
Wymiar gwintu | FM14X1,5R | |
Wymiar stożka [mm] | 13 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM12X1,75R | |
nr EAN | 5413978247776 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Wymiar gwintu | MM16X1,5R | |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1,5R | |
Długość przegub osiowy [mm] | 350 | |
Tylko w połączeniu z | NUT + WASHER | |
nr EAN | 5413978247783 |
Długość [mm] | 367 | |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | M16 x 1,5 | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,704 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
nr EAN | 4044688663214 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
Gwint zewn. [mm] | M 12 x 1,75 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M 14 x 1,5 | |
Długość [mm] | 73 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
Gwint zewn. [mm] | M 12 x 1,75 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M 14 x 1,5 | |
Długość [mm] | 89,5 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025