Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A6 C6 (4F2) 2.8 FSI (2008.10-2011.03) 220km » 7676051 sasic
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 2.8 Fsi (2008.10-2011.03) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 7676051 SASIC

7676051 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SASIC
sasic 7676051
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 7676051
7676051
sasic 7676051 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 7676051 sasic
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 7676051 sasic
65.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7676051

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintuM14x1,5
dla numeru OE4F0498811A
nr EAN3660872417947

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 7676051 SASIC

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: AUDI A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 ALLROAD C6, A6 C5, A6 C6, ALLROAD C5, SEAT EXEO, EXEO ST, SKODA SUPERB I 1.6-5.2 11.94-05.13
numery OEM:
AUDI      4B0419811G
AUDI      4D0419811J
AUDI      4F0498811A
AUDI      4F0498811C
AUDI      4F0498811D
AUDI      8E0419811
SEAT      4B0419811G
SEAT      4D0419811J
SEAT      4F0498811A
SEAT      4F0498811C
SEAT      4F0498811D
SEAT      8E0419811
SKODA      4B0419811G
SKODA      4D0419811J
SKODA      4F0498811A
SKODA      4F0498811C
SKODA      4F0498811D
SKODA      8E0419811

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 7676051 SASIC w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.