Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 30 92 1840 swag autoteile gmbh

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 30 92 1840 SWAG Autoteile GmbH

30 92 1840 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SWAG Autoteile GmbH
70.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

30 92 1840

Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,37
nr EAN 4044688564399

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 30 92 1840 SWAG Autoteile GmbH

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: AUDI A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 ALLROAD C6, A6 C5, A6 C6, ALLROAD C5; SEAT EXEO, EXEO ST; SKODA SUPERB I 1.6-5.2 11.94-05.13

Prezentowana aktualnie część samochodowa znanego producenta SWAG Autoteile GmbH o numerze 30 92 1840 przyporządkowana jest do kategorii końcówka drążka sklepu z częściami samochodowymi e-autoparts.pl. Końcówka drążka 30 92 1840 to jednen z podstawowych podzespołów wielu modeli nowoczesnych pojazdów. Końcówka drążka 30 92 1840 produkowany jest w zakładach SWAG Autoteile GmbH przy użyciu najnowocześniejszych technologii i właściwych reżimów jakościowych. Wytworzona w zakładach SWAG Autoteile GmbH część końcówka drążka 30 92 1840 wykonywana jest z najlepszych materiałów na nowoczesnych maszynach i urządzeniach. SWAG Autoteile GmbH stosuje zaawansowane rozwiązania techniczne aby produkowane przez niego końcówki drążka spełniały wymagania uzytkowników aut.
Końcówka drążka tego producenta odznacza się bardzo dobrymi właściwościami eksploatacyjnymi i użytkowymi. Opinie specjalistów o końcówce drążka 30 92 1840 są jak najlepsze.
Końcówka drążka 30 92 1840 ma zastosowanie do takich aut jak AUDI ALLROAD (4BH, C5) od 2000.05, SKODA OCTAVIA II (1Z3) od 2004.02, SEAT CORDOBA VARIO Furgon / kombi (6K5) od 2000.08 oraz wielu innych modeli aut. Aktualnie prezentowana część z kategorii końcówki drążków kierowniczych, pasuje do samochodów marki AUDI, SKODA, SEAT jednak w przypadku wystąpienia wątpliwości co do jej właściwego doboru do samochodów tych marek, należy skontaktować się z obsługą sklepu w celu sprawdzenia doboru tej części zamiennej. Końcówek drążka 30 92 1840 znajdujące się naszej ofercie, możesz zamówić na dostawę do paczkomatu, dostawę kurierem lub odebrać w Warszawie przy ul. Łodygowej 28G, w naszym punkcie odbiorów osobistych.
numery OEM:
AUDI      4B0 419 811 G
AUDI      4D0 419 811 J
AUDI      4F0 419 811 C
AUDI      4F0 419 811 D
AUDI      4F0 498 811 A
AUDI      4F0 498 811 A SK
AUDI      8E0 419 811
SEAT      4F0 419 811 C
SEAT      4F0 498 811 A
SEAT      4F0 498 811 A SK
SKODA      4F0 419 811 C
SKODA      4F0 419 811 D
SKODA      4F0 498 811 A
SKODA      4F0 498 811 A SK

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 30 92 1840 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 30 92 1840 SWAG Autoteile GmbH:

2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-01-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.