Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 30 93 8854 swag autoteile gmbh

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 30 93 8854 SWAG Autoteile GmbH

30 93 8854 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny SWAG Autoteile GmbH
52.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

30 93 8854

Długość [mm] 145
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,425
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4044688578235

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 30 93 8854 SWAG Autoteile GmbH

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 145mm) pasuje do: AUDI A4 B5, A6 C5, A8 D2; SKODA SUPERB I; VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.6-6.0 03.94-03.08
numery OEM:
AUDI      4B0 419 801 B
AUDI      4B0 419 801 B SK
AUDI      4B0 419 801 E
AUDI      4B0 419 801 E SK
AUDI      4B0 419 801 G
AUDI      4B0 419 801 M
AUDI      4B0 419 801 M SK
AUDI      4B0 419 810 M
AUDI      4D0 419 801 B
AUDI      4D0 419 801 B SK
AUDI      4D0 419 801 D
AUDI      4D0 419 801 D SK
AUDI      4D0 419 801 E
AUDI      4D0 419 801 E SK
AUDI      4D0 419 801 G
AUDI      4D0 419 801 G SK
AUDI      4D0 419 801 L
AUDI      4D0 419 801 L SK
AUDI      4D0 419 801 M
AUDI      4D0 419 801 Q
AUDI      4D0 422 821 A
SKODA      4B0 419 801 B
SKODA      4B0 419 801 B SK
SKODA      4B0 419 801 E
SKODA      4B0 419 801 E SK
SKODA      4B0 419 801 M
SKODA      4B0 419 801 M SK
SKODA      4B0 419 810 M
SKODA      4D0 419 801 B
SKODA      4D0 419 801 B SK
SKODA      4D0 419 801 D
SKODA      4D0 419 801 D SK
SKODA      4D0 419 801 E
SKODA      4D0 419 801 E SK
SKODA      4D0 419 801 G
SKODA      4D0 419 801 G SK
SKODA      4D0 419 801 L
SKODA      4D0 419 801 L SK
SKODA      4D0 422 821 A
VOLKSWAGEN      4B0 419 801 B
VOLKSWAGEN      4B0 419 801 B SK
VOLKSWAGEN      4B0 419 801 E
VOLKSWAGEN      4B0 419 801 E SK
VOLKSWAGEN      4B0 419 801 G
VOLKSWAGEN      4B0 419 801 M
VOLKSWAGEN      4B0 419 801 M SK
VOLKSWAGEN      4B0 419 810 M
VOLKSWAGEN      4D0 419 801 B
VOLKSWAGEN      4D0 419 801 B SK
VOLKSWAGEN      4D0 419 801 D
VOLKSWAGEN      4D0 419 801 D SK
VOLKSWAGEN      4D0 419 801 E
VOLKSWAGEN      4D0 419 801 E SK
VOLKSWAGEN      4D0 419 801 G
VOLKSWAGEN      4D0 419 801 G SK
VOLKSWAGEN      4D0 419 801 L
VOLKSWAGEN      4D0 419 801 L SK
VOLKSWAGEN      4D0 419 801 M
VOLKSWAGEN      4D0 419 801 Q
VOLKSWAGEN      4D0 422 821 A

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 30 93 8854 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 30 93 8854 SWAG Autoteile GmbH:

2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-01-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.