Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Renault SCÉNIC I VAN (FA0_, JA0/1_) 1.9 DTi (JA0N) (1999.09-2001.04) 98km » RH01-0001 reinhoch
wybrany samochód: 
Renault Scénic I Van (fa0_, Ja0/1_) 1.9 Dti (ja0n) (1999.09-2001.04) 98km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-0001 REINHOCH

RH01-0001 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-0001
Końcówka drążka kierowniczego RH01-0001
RH01-0001
37.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-0001

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowygóra

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-0001 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego
numery OEM:
AUDI      4B0419811B
AUDI      4B0419811E
AUDI      4B0419811F
AUDI      4D0419811A
AUDI      4D0419811B
SKODA      4B0 419 811 B
SKODA      4B0 419 811 E
SKODA      4B0 419 811 F
SKODA      4D0 419 811 A
SKODA      4D0 419 811 B
VOLKSWAGEN      4B0 419 811 B
VOLKSWAGEN      4B0419811E
VOLKSWAGEN      4B0419811F
VOLKSWAGEN      4D0 419 811 A
VOLKSWAGEN      4D0 419 811 B

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-0001 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH