Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » JTE143 trw

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE143 TRW

JTE143 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TRW
trw JTE143
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE143
JTE143
55.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (36 ocen)
numer części:

JTE143

producent:

TRW

Długość [mm] 155
Wymiar stożka [mm] 17,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu M8x1,25
Gwint zewn. [mm] M14x1,5
nr EAN 3322937905171

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE143 TRW

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: AUDI A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 C5, A8 D2, ALLROAD C5 SKODA SUPERB I VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.6-6.0 03.94-03.09

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE143 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE143 producenta TRW

AUDI

4B0419811B, 4B0419811D, 4B0419811E, 4B0419811F, 4B1422065T, 4B1422066N, 4B2422066F, 4D0419801G, 4D0419801M, 4D0419811A, 4D0419811B, 4D0419811G, 4D0419811H, 8D0498998A, 8D1422072, 8D1422072B, 8D1422072P, 8D1422072Q, 8D2422071P, 8D2422071Q, 8E0419811B, 8E0419821, 8E2422066D, 8E2422066Q, 8H1422065, 8H1422065B

VOLKSWAGEN

4B0419811, 4B0419811B, 4B0419811D, 4B0419811E, 4B0419811F, 4B1422065T, 4B1422066N, 4B2422066F, 4D0419801G, 4D0419801M, 4D0419811A, 4D0419811B, 8D0498998A, 8D1422072, 8D1422072B, 8D1422072P, 8D1422072Q, 8D2422071P, 8D2422071Q, 8E0419811B, 8E0419821, 8E2422066D, 8E2422066Q, 8H1422065, 8H1422065B

SKODA

4B0419811B, 4B0419811D, 4B0419811E, 4B0419811F, 4B1422065T, 4B1422066N, 4B2422066F, 4D0419801G, 4D0419801M, 4D0419811A, 4D0419811B, 8D0498998A, 8D1422072, 8D1422072B, 8D1422072P, 8D1422072Q, 8D2422071P, 8D2422071Q, 8E0419811B, 8E0419821, 8E2422066D, 8E2422066Q, 8H1422065, 8H1422065B

numery OEM:
AUDI      4B0 419 811 B
AUDI      4B0 419 811 D
AUDI      4B0 419 811 E
AUDI      4B0 419 811 F
AUDI      4B1 422 065 T
AUDI      4B1 422 066 N
AUDI      4B2 422 066 F
AUDI      4D0 419 801 G
AUDI      4D0 419 801 M
AUDI      4D0 419 811 A
AUDI      4D0 419 811 B
AUDI      4D0 419 811 G
AUDI      4D0 419 811 H
AUDI      8D0 498 998 A
AUDI      8D1 422 072
AUDI      8D1 422 072 B
AUDI      8D1 422 072 P
AUDI      8D1 422 072 Q
AUDI      8D2 422 071 P
AUDI      8D2 422 071 Q
AUDI      8E0 419 811 B
AUDI      8E0 419 821
AUDI      8E2 422 066 D
AUDI      8E2 422 066 Q
AUDI      8H1 422 065
AUDI      8H1 422 065 B
SEAT      4B0 419 811 D
SEAT      4B1 422 065 T
SEAT      4B1 422 066 N
SEAT      4B2 422 066 F
SEAT      4D0 419 801 G
SEAT      4D0 419 801 M
SEAT      8D0 498 998 A
SEAT      8D1 422 072
SEAT      8D1 422 072 B
SEAT      8D1 422 072 P
SEAT      8D1 422 072 Q
SEAT      8D2 422 071 P
SEAT      8D2 422 071 Q
SEAT      8E0 419 821
SEAT      8E2 422 066 D
SEAT      8E2 422 066 Q
SEAT      8H1 422 065
SEAT      8H1 422 065 B
SKODA      4B0 419 811 B
SKODA      4B0 419 811 D
SKODA      4B0 419 811 E
SKODA      4B0 419 811 F
SKODA      4B1 422 065 T
SKODA      4B1 422 066 N
SKODA      4B2 422 066 F
SKODA      4D0 419 801 G
SKODA      4D0 419 801 M
SKODA      4D0 419 811 A
SKODA      4D0 419 811 B
SKODA      8D0 498 998 A
SKODA      8D1 422 072
SKODA      8D1 422 072 B
SKODA      8D1 422 072 P
SKODA      8D1 422 072 Q
SKODA      8D2 422 071 P
SKODA      8D2 422 071 Q
SKODA      8E0 419 811 B
SKODA      8E0 419 821
SKODA      8E2 422 066 D
SKODA      8E2 422 066 Q
SKODA      8H1 422 065
SKODA      8H1 422 065 B
VOLKSWAGEN      4B0 419 811
VOLKSWAGEN      4B0 419 811 B
VOLKSWAGEN      4B0 419 811 D
VOLKSWAGEN      4B0 419 811 E
VOLKSWAGEN      4B0 419 811 F
VOLKSWAGEN      4B1 422 065 T
VOLKSWAGEN      4B1 422 066 N
VOLKSWAGEN      4B2 422 066 F
VOLKSWAGEN      4D0 419 801 G
VOLKSWAGEN      4D0 419 801 M
VOLKSWAGEN      4D0 419 811 A
VOLKSWAGEN      4D0 419 811 B
VOLKSWAGEN      8D0 498 998 A
VOLKSWAGEN      8D1 422 072
VOLKSWAGEN      8D1 422 072 B
VOLKSWAGEN      8D1 422 072 P
VOLKSWAGEN      8D1 422 072 Q
VOLKSWAGEN      8D2 422 071 P
VOLKSWAGEN      8D2 422 071 Q
VOLKSWAGEN      8E0 419 811 B
VOLKSWAGEN      8E0 419 821
VOLKSWAGEN      8E2 422 066 D
VOLKSWAGEN      8E2 422 066 Q
VOLKSWAGEN      8H1 422 065
VOLKSWAGEN      8H1 422 065 B
FAW-AUDI      8E0 419 811 B
SVW      4B0 419 811 E
SVW      8E0 419 811 B

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE143 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE143 TRW:

Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2020-04-29
 5/5
Można pochwalić organizację sklepu i kolejny raz zamówiłem JAR7552 trw
Roman, OPOLE LUBELSKIE
2021-11-27
 5/5
Dobra jakość, pasuje :)
Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2021-12-03
 5/5
Polecam. Dobra cena
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2020-04-29
 5/5
Kolejny raz kupiłem części trw i wszystko jest jak należy
Michał, Gdańsk
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Darłowo
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
Tomasz, Warszawa
2020-04-29
 5/5
Szybki odbiór osobisty w punkcie. Dobra komunikacja SMS
Krzysztof, Warszawa
2024-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mieczysław, Jabłonowo
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Łódź
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2021-12-03
 5/5
Polecam ten produkt Trw pierwszy montaż
Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Pa
Mieczysław, Jabłonowo
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Łódź
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Łódź
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2025-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Gdańsk
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2025-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Skarżysko-Kamienna
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Osięciny
2022-04-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Szymon, Bielsko - Biala
2023-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Łódź
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Skarżysko-Kamienna
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Kalisz
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
Tadeusz,
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.