Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 915781 ruville/fag

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 915781 RUVILLE/FAG

915781 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego RUVILLE/FAG
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

915781

producent:

RUVILLE/FAG

śworzeń o śr. [mm]: 17
Wymiar gwintu: M14x1,5x58 A
Średnica przegubu [mm]: 25
Status produktu: Normal


opis e-autoparts.pl:

Uwaga! Części Ruville dostępne są w sprzedaży już tylko w pudełkach z logo FAG.
Więcej informacji tutaj: Schaeffler przejmuje Ruville

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 915781 RUVILLE/FAG


Części zamienne z kategorii końcówka drążka wyprodukowane przez znanego producenta części samochodowych, firmę RUVILLE AUTOTEILE stosowane są w wielu modelach nowoczesnych samochodów. Gwarancją spełnienia oczekiwań posiadaczy samochodów względem końcówek drążka 915781 oraz innych części produkowanych przez RUVILLE AUTOTEILE, są wysokie normy jakości oraz zastosowane technologie produkcji. Koncern RUVILLE AUTOTEILE dokłada niezbędnych starań, aby jego części były jak najwyższej jakości, były bezawaryjne i cechowały je długie przebiegi. Opinie właścicieli warsztatów o końcówce drążka 915781 są jak najlepsze. Końcówka drążka tego producenta odznacza się bardzo dobrymi właściwościami eksploatacyjnymi i użytkowymii ma wysokie notowania u mechaników samochodowych.
Końcówka drążka 915781 ma zastosowanie do takich aut jak AUDI A6 Avant (4B5, C5) od 1997.11, VW (VOLKSWAGEN) GOLF III Cabriolet (1E7) od 1993.07 oraz wielu innych modeli aut. Producent podzespołu oznaczonej numerem 915781 deklaruje jej właściwe dopasowanie do samochodów AUDI, VW (VOLKSWAGEN), niemniej jednak jeżeli masz wątpliwości co do prawidłowości doboru, zalecany jest o kontakt z obsługą naszego sklepu. W naszym sklepie motoryzacyjnym poza produktem końcówka drążka 915781 RUVILLE AUTOTEILE możesz zamówić dużo więcej innych części producenta RUVILLE AUTOTEILE. Cena na oferowane części w naszym sklepie należy do najlepszych na polskim i europejskim rynku.
numery OEM:
AUDI      4B0 419 811 B
AUDI      4B0 419 811 E
AUDI      4B0 419 811 F
AUDI      4B0419811B
AUDI      4B0419811E
AUDI      4B0419811F
AUDI      4D0 419 811 G
AUDI      4D0 419 811 H
AUDI      4D0419811G
AUDI      4D0419811H
AUDI      4F0 419 811 B
AUDI      4F0419811B
AUDI      8E0 419 811 B
AUDI      8E0419811B
VOLKSWAGEN      4B0 419 811 B
VOLKSWAGEN      4B0 419 811 E
VOLKSWAGEN      4B0419811B
VOLKSWAGEN      4B0419811E
VOLKSWAGEN      4F0498811
VOLKSWAGEN      4F0498811*
VOLKSWAGEN      8E0 419 811 B
VOLKSWAGEN      8E0419811B

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 915781 RUVILLE/FAG w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 915781 RUVILLE/FAG:

2023-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-07
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.