Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0048 maxgear

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0048 MAXGEAR

69-0048 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
37.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-301001

numer części:

69-0048

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Gwint zewn. [mm] M14x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
nr EAN 5907558517538

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0048 MAXGEAR

KOŃC. DR. KIER. VW A4/PASSAT 97- LE/PR

Firma MAXGEAR będąca wytwórcą części końcówka drążka 69-0048 jest wiodącym wytwórcą części samochodowych dla kategorii końcówka drążka i uznanym na świecie liderem w branży motoryzacyjnej.
Wszystkie auto części wytwarzane przez MAXGEAR spełniają normy jakościowe przewidziane dla produktów tej klasy.
Końcówka drążka MAXGEAR 69-0048 charakteryzuje się wyjątkowo dużą jakością wykonania, trwałością oraz odpornością na przeciążenia. Użytkownicy stwierdzają zdecydowanie, że końcówka drążka MAXGEAR 69-0048 najlepiej spełniają oczekiwania odnośnie trwałości.
Końcówka drążka 69-0048 ma zastosowanie do takich aut jak AUDI A6 Avant (4G5, 4GD, C7) od 2011.05, VW (VOLKSWAGEN) NEW BEETLE (9C1, 1C1) od 1998.01 oraz wielu innych modeli aut. Producent przeglądanej w tym momencie części końcówka drążka 69-0048 dopasował ją do samochodów marki AUDI, VW (VOLKSWAGEN). Może się jednak zdarzyć, że niezbędna będzie pomoc sprzedawców naszego sklepu aby sprawdzić dopasowanie końcówki drążka 69-0048 do posiadanego auta.
Końcówek drążka 69-0048 znajdujące się ofercie naszego sklepu, możesz zamówić na dostawę firmą kurierską, odebrać w paczkomacie lub odebrać w Warszawie przy ul. Łodygowej 28G, w naszym punkcie odbiorów osobistych.
numery OEM:
AUDI      4B0 419 811 B
AUDI      4B0 419 811 E
AUDI      4B0 419 811 F
AUDI      4D0 419 811 A
AUDI      4D0 419 811 B
AUDI      4F0 419 811 B
AUDI      4F0 419 811 E
AUDI      4F0 498 811
AUDI      8E0 419 811 B
SEAT      4F0 419 811 B
SKODA      4B0 419 811 B
SKODA      4B0 419 811 E
SKODA      4B0 419 811 F
SKODA      4D0 419 811 A
SKODA      4D0 419 811 B
SKODA      4F0 419 811 B
SKODA      4F0 419 811 E
SKODA      4F0 498 811
SKODA      8E0 419 811 B
VOLKSWAGEN      4B0 419 811 B
VOLKSWAGEN      4B0 419 811 E
VOLKSWAGEN      4B0 419 811 F
VOLKSWAGEN      4D0 419 811 A
VOLKSWAGEN      4D0 419 811 B
VOLKSWAGEN      4F0 419 811 B
VOLKSWAGEN      4F0 419 811 E
VOLKSWAGEN      4F0 498 811
VOLKSWAGEN      8E0 419 811 B
FAW-AUDI      4F0 419 811
FAW-AUDI      8E0 419 811 B
SVW      4F0 419 811
SVW      8E0 419 811 B

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0048 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0048 MAXGEAR:

2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.