Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » AU-ES-3839 moog

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego AU-ES-3839 MOOG

AU-ES-3839 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MOOG
moog AU-ES-3839
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego AU-ES-3839
AU-ES-3839
moog AU-ES-3839 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego AU-ES-3839 moog
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego AU-ES-3839 moog
61.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

AU-ES-3839

producent:

MOOG

Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica 1 [mm] 17,5
Kształt prosty
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 155
Rozmiar gwintu 1 M14X1.5
Rozmiar gwintu 2 M8X1.25
Długość opakowania [cm] 20
Szerokość opakowania [cm] 9,5
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 4044197329229

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego AU-ES-3839 MOOG

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: AUDI A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 ALLROAD C6, A6 C5, A6 C6, ALLROAD C5, SEAT EXEO, EXEO ST 1.6-5.2 11.94-05.13

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego AU-ES-3839 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego AU-ES-3839 producenta MOOG

AUDI

4B0419811G, 4D0419811J, 4F0419811C, 4F0419811D, 4F0498811A, 8E0419811

SEAT

4B0419811G, 4D0419811J, 4F0419811C, 4F0419811D, 4F0498811A, 8E0419811

numery OEM:
AUDI      4B0 419 811 G
AUDI      4D0 419 811 J
AUDI      4F0 419 811 C
AUDI      4F0 419 811 D
AUDI      4F0 498 811 A
AUDI      8E0 419 811
SEAT      4B0419811G
SEAT      4D0419811J
SEAT      4F0 419 811 C
SEAT      4F0 419 811 D
SEAT      4F0 498 811 A
SEAT      8E0419811
SKODA      4F0 419 811 D
VOLKSWAGEN      8E0 419 811

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego AU-ES-3839 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego AU-ES-3839 MOOG:

Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Zamówiłem VO-ES-8259 i dostawa była już na drugi dzień
Tomasz Zakrzewski
2010-10-07
 5/5
FIRMA DOBRA , PRZELEWAJACA SIE NA JAKOSC WYKONANIA. NARAZIE SIE SWIETNIE SPRAWUJA
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta moog teraz kupiłem VO-ES-8258 i sprawuje się całkiem okej
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.