Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Opel » układ kierowniczy Opel CASCADA (W13) » końcówki drążków kierowniczych Opel CASCADA (W13)

końcówki drążków kierowniczych do OPEL CASCADA (W13)

wybierz typ samochodu OPEL CASCADA (W13):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy z przodu
Długość [mm] 225,5
Rozmiar gwintu 1 MM16X1.5 RHT
Rozmiar gwintu 2 MM16X1.5 RHT
nr EAN 8717109627497
Strona zabudowy z przodu
Wymiar gwintu FM16X1.5 RHT
Wymiar stożka [mm] 13,2
Długość [mm] 160
nr EAN 8717109634082
Długość [mm] 242
Szerokość [mm] 40
Wysokość [mm] 40
nr EAN 5012759985182
Długość [mm] 183
Szerokość [mm] 54
Wysokość [mm] 112
nr EAN 5012759999141
Długość [mm] 183
Szerokość [mm] 54
Wysokość [mm] 112
nr EAN 5012759999158
Średnica [mm] 16
Wysokość [mm] 39
Ciężar [kg] 0,084
Długość opakowania [cm] 3,9
Szerokość opakowania [cm] 3,9
Wysokość opakowania [cm] 1,6
nr EAN 5903766313337
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Długość [mm] 160
Rozmiar gwintu 1 M12x1,75
Rozmiar gwintu 2 M16x1,5
parzyste numery artykułów 616 020 0017
nr EAN 4040074092590
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 160
Rozmiar gwintu 1 M12x1,75
Rozmiar gwintu 2 M16x1,5
parzyste numery artykułów 616 020 0016
nr EAN 4040074092613
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 226
Rozmiar gwintu 1 M16x1,5
Rozmiar gwintu 2 M16x1,5
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z elektrycznym układem wspomagania kierownicy
nr EAN 4040074106501
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 305,9
Średnica 1 [mm] 16
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z elektrycznym układem wspomagania kierownicy
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M16X1.5
Rozmiar gwintu 2 M16X1.5
Długość opakowania [cm] 34,5
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 4044197631339
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Średnica 1 [mm] 18,1
Kształt ustawiony pod kątem
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 159,5
Długość 2 [mm] 35
Rozmiar gwintu 1 M16X1.5
Rozmiar gwintu 2 M12X1.75
Długość opakowania [cm] 21,5
Szerokość opakowania [cm] 13
Wysokość opakowania [cm] 6
nr EAN 4044197912339
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Średnica 1 [mm] 18,1
Kształt ustawiony pod kątem
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 159,5
Długość 2 [mm] 35
Rozmiar gwintu 1 M16X1.5
Rozmiar gwintu 2 M12X1.75
Długość opakowania [cm] 21,5
Szerokość opakowania [cm] 13
Wysokość opakowania [cm] 6
nr EAN 4044197855810
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Rozmiar gwintu 2 M16x1,5
Rozmiar gwintu 1 M16x1,5
Długość [mm] 226
dla numeru OE 1609187
nr EAN 3660872460493
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Długość [mm] 225,5
Długość całkowita [mm] 241,5
Wymiar gwintu M16x1,5
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy wewnątrz
nr EAN 3322938345419
Wyświetlanie od 1 do 14 (z 14 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
końcówki drążków kierowniczych

Końcówka drążka kierowniczego

 

Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.

Jak często wymienia się końcówki drążka


Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.