Strona zabudowy | z przodu |
Wymiar gwintu | FM16X1.5 RHT |
Wymiar stożka [mm] | 16 |
Długość [mm] | 198 |
nr EAN | 8717109628685 |
Strona zabudowy | z przodu |
Wymiar gwintu | FM16X1.5 RHT |
Wymiar stożka [mm] | 16 |
Długość [mm] | 198 |
nr EAN | 8717109628692 |
parzyste numery artykułów | ADG087126 |
Długość [mm] | 223 |
Grubość [mm] | 79,0 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Ciężar [kg] | 0,96 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką koronową |
nr EAN | 5050063597479 |
Długość [mm] | 222 |
Szerokość [mm] | 53 |
Wysokość [mm] | 83 |
nr EAN | 5012759977057 |
Długość [mm] | 222 |
Szerokość [mm] | 53 |
Wysokość [mm] | 83 |
nr EAN | 5012759977064 |
parzyste numery artykułów | 41901 |
Długość [mm] | 223 |
Grubość [mm] | 79,0 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Ciężar [kg] | 0,96 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką koronową |
nr EAN | 4027816419006 |
parzyste numery artykułów | 41900 |
Długość [mm] | 221 |
Grubość [mm] | 79,0 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Ciężar [kg] | 0,97 |
dla numeru OE | 46660-09011 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką koronową |
nr EAN | 4027816419013 |
Strona zabudowy | z przodu z lewej |
Długość całkowita [mm] | 220 |
Gwint wewnętrzny [mm] | 16x1,5 |
Długość gwintu [mm] | 42 |
Wysokość zabudowy | 80 |
Średnica zabudowy [mm] | 16 |
Gwint zewn. [mm] | 14x1,5 |
nr EAN | 8033001168006 |
Strona zabudowy | z przodu po prawej |
Długość całkowita [mm] | 220 |
Gwint wewnętrzny [mm] | 16x1,5 |
Długość gwintu [mm] | 44 |
Wysokość zabudowy | 79 |
Średnica zabudowy [mm] | 16 |
Gwint zewn. [mm] | 14x1,5 |
nr EAN | 8033001168013 |
Średnica [mm] | 16 |
Wysokość [mm] | 39 |
Ciężar [kg] | 0,084 |
Długość opakowania [cm] | 3,9 |
Szerokość opakowania [cm] | 3,9 |
Wysokość opakowania [cm] | 1,6 |
nr EAN | 5903766313337 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Rozmiar gwintu 1 | M16x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M16x1,5 |
Gwint wewnętrzny 1 [mm] | M16x1,5 |
Gwint zewn. 2 [mm] | M14x1,5 |
Długość [mm] | 198 |
Ciężar [kg] | 0,96 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
nr EAN | 8435130394422 |
Długość [mm] | 198 |
Wymiar gwintu | M16 x 1,5 |
Rozmiar gwintu 1 | M14 x 1,5 |
parzyste numery artykułów | VKDY 819001 |
nr EAN | 7316579313940 |
Długość [mm] | 198 |
Wymiar gwintu | M16 x 1,5 |
Rozmiar gwintu 1 | M14 x 1,5 |
parzyste numery artykułów | VKDY 819000 |
nr EAN | 7316579313957 |
parzyste numery artykułów | 88 94 1900 |
Długość [mm] | 221 |
Grubość [mm] | 79,0 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Ciężar [kg] | 0,97 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką koronową |
nr EAN | 4044688419019 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025