Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 10K5018-OYO oyodo

końcówka drążka kierowniczego zewnętrzn 10K5018-OYO OYODO

10K5018-OYO końcówka drążka kierowniczego zewnętrzn OYODO
36.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

10K5018-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 10K5018-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Końcówka drążka wzdłużnego
Nazwa: KOŃCÓWKA DRĄŻKA KIEROWNICZEGO ZEWNĘTRZN
Opis: MITSUBISHI CARISMA 95.04->, COLT/LANCER 86.00->99.08 , SPACE STAR 98.11->, PROTON 313/315/316/318 95.07->, 413/415/416/418/420, 93.10->, COMPACT 95.10->, PERSONA 96.02->, WIRA 96.05->
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 30870695
Numer dostawcy: 10K5018-OYO
Parametry:z gwintem prawostronnym Gwint wewnętrzny [mm] : M12X1,25

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie końcówka drążka kierowniczego zewnętrzn 10K5018-OYO OYODO

numery OEM:
PROTON      510185
PROTON      56820-28000
PROTON      AV510185
PROTON      MB489407
PROTON      MB527169
PROTON      MB597605
PROTON      MB598023
PROTON      MB912076
PROTON      MR476457
PROTON      PW510185
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie końcówka drążka kierowniczego zewnętrzn 10K5018-OYO OYODO w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.