Strona zabudowy | z przodu | |
Wymiar gwintu | IN M16X1.5 RHT | |
Wymiar stożka [mm] | 14,6 | |
Długość [mm] | 208 | |
nr EAN | 8717109497304 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Wymiar gwintu | FM16X1.5 RHT | |
Wymiar stożka [mm] | 14,6 | |
Długość [mm] | 208 | |
nr EAN | 8717109497311 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Długość [mm] | 226 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM16X1.5 RHT | |
Rozmiar gwintu 2 | MM16X1.5 RHT | |
nr EAN | 8717109488784 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Wymiar gwintu | FM16X1.5 RHT | |
Wymiar stożka [mm] | 14,8 | |
Długość [mm] | 211 | |
nr EAN | 8717109608069 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Długość [mm] | 236 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM16X1.5 RHT | |
Rozmiar gwintu 2 | MM16X1.5 RHT | |
nr EAN | 8717109624472 |
Długość [mm] | 227 | |
Szerokość [mm] | 54 | |
Wysokość [mm] | 92 | |
nr EAN | 5012759438879 |
Długość [mm] | 227 | |
Szerokość [mm] | 54 | |
Wysokość [mm] | 82 | |
nr EAN | 5012759438886 |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Strona zabudowy | z lewej | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Średnica 1 [mm] | 18,5 | |
Kształt | ustawiony pod kątem | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Długość 1 [mm] | 207 | |
Rozmiar gwintu 1 | M16X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M12X1.5 | |
Długość opakowania [cm] | 41,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 11 | |
Wysokość opakowania [cm] | 8 | |
nr EAN | 4044197506248 |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Średnica 1 [mm] | 18,5 | |
Kształt | ustawiony pod kątem | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Długość 1 [mm] | 207 | |
Rozmiar gwintu 1 | M16X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M12X1.5 | |
Długość opakowania [cm] | 26,3 | |
Szerokość opakowania [cm] | 9,4 | |
Wysokość opakowania [cm] | 8,7 | |
nr EAN | 4044197506255 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Długość [mm] | 251,5 | |
Średnica 1 [mm] | 16 | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Rozmiar gwintu 1 | M16X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M16X1.5 | |
Długość opakowania [cm] | 31,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 5 | |
nr EAN | 4044197682010 |
Rozmiar gwintu 1 | 16x1,5 | |
Długość [mm] | 202 | |
nr EAN | 5703858851927 |
Strona zabudowy | z lewej | |
Zbieżność stożka | 1/5 | |
Długość [mm] | 206 | |
Wymiar gwintu | FM16x1,5R | |
Wymiar stożka [mm] | 14,7 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM12X1,5R | |
parzyste numery artykułów | 37235 | |
nr EAN | 5413978209699 |
Strona zabudowy | z prawej | |
Zbieżność stożka | 1/5 | |
Długość [mm] | 206 | |
Wymiar gwintu | FM16x1,5R | |
Wymiar stożka [mm] | 14,7 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM12X1,5R | |
parzyste numery artykułów | 37234 | |
nr EAN | 5413978209705 |
Strona zabudowy | z lewej | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Wymiar gwintu | MM16x1,5R | |
Rozmiar gwintu 1 | MM16x1,5R | |
Długość przegub osiowy [mm] | 226 | |
Tylko w połączeniu z | NUT | |
nr EAN | 5413978207473 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Zbieżność stożka | 1/5 | |
Długość [mm] | 209 | |
Wymiar gwintu | FM16X1,5R | |
Wymiar stożka [mm] | 14,7 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM12X1,5R | |
parzyste numery artykułów | 37237 | |
nr EAN | 5413978233250 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Zbieżność stożka | 1/5 | |
Długość [mm] | 209 | |
Wymiar gwintu | FM16X1,5R | |
Wymiar stożka [mm] | 14,7 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM12X1,5R | |
parzyste numery artykułów | 37236 | |
nr EAN | 5413978233267 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Wymiar gwintu | MM16X1,5R | |
Rozmiar gwintu 1 | MM16X1,5R | |
Długość przegub osiowy [mm] | 236 | |
Tylko w połączeniu z | NUT | |
nr EAN | 5413978233274 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025