Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mitsubishi ASX (VSX_, VSE_) 1.6 PHEV (VSEP6) (2023-???) 159km » 10K3008-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Mitsubishi Asx (vsx_, Vse_) 1.6 Phev (vsep6) (2023-???) 159km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

końcówka drążka kierowniczego zewnętrzn 10K3008-OYO OYODO

10K3008-OYO końcówka drążka kierowniczego zewnętrzn OYODO
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

10K3008-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 10K3008-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Końcówka drążka wzdłużnego
Nazwa: KOŃCÓWKA DRĄŻKA KIEROWNICZEGO ZEWNĘTRZN
Opis: MAZDA: V 99.05->, MX-6 91.07->, PREMACY 99.03->, XEDOS-6 92.00->, 323 BJ 98.04->, 626 GD/GE/GF/GV 91->, FORD PROBE 88.05->
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 8AG432280
Numer dostawcy: 10K3008-OYO
Parametry:z gwintem prawostronnym Gwint wewnętrzny [mm] : M14X1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie końcówka drążka kierowniczego zewnętrzn 10K3008-OYO OYODO

numery OEM:
MAZDA      8AG3-32-280
MAZDA      8AG4-32-280
MAZDA      F02Z-3A-130A
MAZDA      GA2A-32-280A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie końcówka drążka kierowniczego zewnętrzn 10K3008-OYO OYODO w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.