Strona zabudowy | z obu stron |
Długość [mm] | 89 |
Gwint zewn. [mm] | M 14 x 1,5 |
nr EAN | 3358960631411 |
Długość [mm] | 110 |
Szerokość [mm] | 38 |
Wysokość [mm] | 68 |
nr EAN | 5012759852255 |
Wymiar stożka [mm] | 12,1 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 A |
nr EAN | 4014870436179 |
Długość [mm] | 262 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Ciężar [kg] | 0,40 |
nr EAN | 4027816176114 |
Grubość [mm] | 70,0 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 |
Długość gwintu [mm] | 60 |
Długość gwintu [mm] | 18,4 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Ciężar [kg] | 0,310 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką |
nr EAN | 4027816093176 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
Rozmiar gwintu 2 | M10x1,25 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
Zbieżność stożka | 1:5 |
nr EAN | 4047437011328 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | zewnętrzny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
nr EAN | 4047437473980 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | zewnętrzny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
nr EAN | 5907558560107 |
Długość [mm] | 262 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Ciężar [kg] | 0,40 |
nr EAN | 5907558560138 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Długość [mm] | 314 |
Rozmiar gwintu 1 | M12x1 |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
nr EAN | 4040074097175 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Długość [mm] | 91 |
Rozmiar gwintu 1 | M10x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
Wersja wzmocniona | |
nr EAN | 4040074098929 |
Strona zabudowy | zewnętrzny |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Średnica 1 [mm] | 14 |
Kształt | ustawiony pod kątem |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Długość 1 [mm] | 90 |
Długość 2 [mm] | 18 |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M10X1.25 |
Długość opakowania [cm] | 13 |
Szerokość opakowania [cm] | 8,5 |
Wysokość opakowania [cm] | 6,5 |
nr EAN | 5010874754454 |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
Wymiar gwintu | 14x1,5 |
nr EAN | 5703858464806 |
Strona zabudowy | z obu stron |
Długość [mm] | 89 |
Wymiar gwintu | M14 |
Gwint zewn. [mm] | M 14 x 1,5 |
Strona zabudowy | Oś przednia, na dole |
Zbieżność stożka | 1/5 |
Długość [mm] | 92 |
Wymiar gwintu | MM14X1,5R |
Wymiar stożka [mm] | 12 |
Rozmiar gwintu 1 | MM10x1,25R |
Tylko w połączeniu z | JAM NUT M14 |
nr EAN | 5413978127825 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Wymiar gwintu | MM12X1R |
Rozmiar gwintu 1 | FM14X1,5R |
Długość przegub osiowy [mm] | 317 |
Tylko w połączeniu z | WASHER |
nr EAN | 5413978128211 |
parzyste numery artykułów | VKDY 313009 |
nr EAN | 7316577895806 |
Długość [mm] | 336 |
Wymiar gwintu | M12 x 1 |
Rozmiar gwintu 1 | M14 x 1,5 |
parzyste numery artykułów | VKDY 333001 |
nr EAN | 7316579451383 |
Grubość [mm] | 70,0 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 |
Długość gwintu [mm] | 60 |
Długość gwintu [mm] | 18,4 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Ciężar [kg] | 0,31 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką |
nr EAN | 4044688510686 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
Długość [mm] | 94 |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
Wymiar gwintu | M10x1.25 |
Gwint zewn. [mm] | M14x1,5 |
nr EAN | 3322937908431 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025