Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 318 CDI (906.731, 906.733, 906.735) (2008.02-2009.12) 184km » 69-0253 maxgear
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3,5-t Autobus (b906) 318 Cdi (906.731, 906.733, 906.735) (2008.02-2009.12) 184km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0253 MAXGEAR

69-0253 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
27.05 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-313004

numer części:

69-0253

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz prawej
Strona zabudowyzewnętrzny
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
parzyste numery artykułów15440 03
nr EAN5907558553697

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0253 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. HONDA CIVIC 87- PR
numery OEM:
HONDA      53540-S04-003
HONDA      53540-S04-013
HONDA      53540-SH3-000
HONDA      53540-SH3-003
HONDA      53540-SH3-013
HONDA      53540-SR0-A01
HONDA      53540-SR3-003
HONDA      53540-ST7-003
ROVER      GSJ496
ROVER      QGX100060

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0253 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0253 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.