Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mini » układ kierowniczy Mini MINI (F55) » końcówki drążków kierowniczych Mini MINI (F55)

końcówki drążków kierowniczych do MINI MINI (F55)

wybierz typ samochodu MINI MINI (F55):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy z przodu
Wymiar gwintu FM14X1.5 RHT
Wymiar stożka [mm] 16,2
Długość [mm] 236
nr EAN 8717109655636
Strona zabudowy z przodu
Długość [mm] 191
Rozmiar gwintu 1 MM14X1.5 RHT
Rozmiar gwintu 2 MM14X1.5 RHT
nr EAN 8717109653830
Długość [mm] 260
Szerokość [mm] 77
Wysokość [mm] 100
nr EAN 5012759550892
Długość [mm] 260
Szerokość [mm] 77
Wysokość [mm] 100
nr EAN 5012759550885
Rozmiar gwintu 1 M14x1,5
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
Długość przegub osiowy [mm] 190,5
nr EAN 4014870614225
Ø sworznie [mm] 16,20
Rozmiar gwintu 1 M14x1,5
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
Długość [mm] 235
nr EAN 4014870620332
parzyste numery artykułów 103681
Długość [mm] 235
Gwint wewnętrzny [mm] M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Rozmiar klucza 21
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Ciężar [kg] 1,408
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubą
nr EAN 4054224036792
Jednostkaszt.
Długość [mm]190
Średnica zewnętrzna [mm]37,0
Gwint zewn. [mm]M14 x 1,5
Rozmiar klucza32
Rozmiar klucza13
Lokalizacja w aucieOś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]0,425
Lokalizacja w auciez przodu
EAN4054224783245
StanFabrycznie nowy
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Rozmiar gwintu 1 M14x1,5
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
Długość [mm] 172
nr EAN 4047437505896
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Rozmiar gwintu 1 M14x1,5
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
Długość [mm] 235
parzyste numery artykułów 42342 01
nr EAN 4047437509757
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
Rozmiar gwintu 1 M14x1,5
Rozmiar gwintu 2 M14x0,5
Długość [mm] 235
parzyste numery artykułów 42341 01
nr EAN 4047437509771
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Długość [mm] 221
Rozmiar gwintu 1 M14x1,5
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
Wersja wzmocniona 
parzyste numery artykułów 316 020 0036/HD
nr EAN 4040074209622
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 190
Rozmiar gwintu 1 M14x1,5
Rozmiar gwintu 2 M14X1,5
Wersja wzmocniona 
nr EAN 4040074227831
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Średnica 1 [mm] 16,2
Kształt ustawiony pod kątem
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 235,5
Długość 2 [mm] 30
Rozmiar gwintu 1 M14X1.5
Rozmiar gwintu 2 M14X1.5
Długość opakowania [cm] 41,5
Szerokość opakowania [cm] 11
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 4060426034634
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Średnica 1 [mm] 16,2
Kształt ustawiony pod kątem
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 235,5
Długość 2 [mm] 30
Rozmiar gwintu 1 M14X1.5
Rozmiar gwintu 2 M14X1.5
Długość opakowania [cm] 41,5
Szerokość opakowania [cm] 11
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 4060426034641
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M14X1.5
Rozmiar gwintu 2 M14X1.5
Długość opakowania [cm] 31,5
Szerokość opakowania [cm] 5
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 4060426263256
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 1 [mm] M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M14x1,5
Długość [mm] 190
Ciężar [kg] 0,426
nr EAN 8435130353696
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Gwint wewnętrzny 1 [mm] M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M14x1,5
Długość [mm] 236
Ciężar [kg] 1,415
nr EAN 8435130365132
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Gwint wewnętrzny 1 [mm] M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M14x1,5
Długość [mm] 236
Ciężar [kg] 1,415
nr EAN 8435130365064
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintu MM14X1,5R
Rozmiar gwintu 1 MM14X1,5R
Długość przegub osiowy [mm] 190
nr EAN 5413978251391
Strona zabudowy z przodu
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Długość [mm] 237
Wymiar gwintu FM14X1,5R
Wymiar stożka [mm] 16
Rozmiar gwintu 1 MM14X1,5R
parzyste numery artykułów 21737
nr EAN 5413978251377
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 237
Wymiar gwintu FM14X1,5R
Wymiar stożka [mm] 16
Rozmiar gwintu 1 MM14X1,5R
parzyste numery artykułów 21736
nr EAN 5413978251384
parzyste numery artykułów 11 10 3681
Długość [mm] 235
Gwint wewnętrzny [mm] M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Rozmiar klucza 21
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Ciężar [kg] 1408,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubą
nr EAN 4054228036798
parzyste numery artykułów 11 10 3679
Długość [mm] 235
Gwint wewnętrzny [mm] M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Rozmiar klucza 21
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 1,408
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubą
nr EAN 4054228036811
Wyświetlanie od 1 do 24 (z 24 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
końcówki drążków kierowniczych

Końcówka drążka kierowniczego

 

Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.

Jak często wymienia się końcówki drążka


Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.