Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Porsche » układ kierowniczy Porsche 911 targa (997) » końcówki drążków kierowniczych Porsche 911 targa (997)

końcówki drążków kierowniczych do PORSCHE 911 targa (997)

wybierz typ samochodu PORSCHE 911 targa (997):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 260
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M15 x 1,5
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,640
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 5050063015867
parzyste numery artykułów ADT387229
Długość [mm] 185,5
Szerokość [mm] 34,0
Grubość [mm] 26,0
Gwint wewnętrzny [mm] M15 x 1,5
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Ciężar [kg] 0,560
nr EAN 5050063118414
parzyste numery artykułów ADT387228
Długość [mm] 185,5
Grubość [mm] 26,0
Gwint wewnętrzny [mm] M15 x 1,5
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 0,550
nr EAN 5050063118421
Długość [mm] 190
Szerokość [mm] 38
Wysokość [mm] 27
nr EAN 5012759976951
Długość [mm] 190
Szerokość [mm] 38
Wysokość [mm] 27
nr EAN 5012759976968
Długość [mm] 260
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M15 x 1,5
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,632
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816432173
parzyste numery artykułów 43243
Długość [mm] 185,5
Szerokość [mm] 34,0
Grubość [mm] 26,0
Gwint wewnętrzny [mm] M15 x 1,5
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Ciężar [kg] 0,054
nr EAN 4027816432425
parzyste numery artykułów 43242
Długość [mm] 185,5
Grubość [mm] 26,0
Gwint wewnętrzny [mm] M15 x 1,5
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 0,54
nr EAN 4027816432432
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Długość całkowita [mm] 190
Gwint wewnętrzny [mm] M15X1,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 14,8
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 13,5
nr EAN 8052553142371
Długość całkowita [mm] 190
Gwint wewnętrzny [mm] M15X1,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 14,8
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 13,5
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
nr EAN 8052553146737
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Długość [mm]168
Wysokość [mm]51
Ciężar [kg]0,61
Kształtustawiony pod kątem
MateriałStal
Rozmiar gwintu 1M15X1.5
sparowany numer artykułuKTR1360
Strona zabudowyOś przednia
Szerokość [mm]275
Ciężar [kg]0,72
Wymiar stożka [mm]16,9
MateriałStal
Rozmiar gwintu 1M14X1.5
Rozmiar gwintu 2M15X1.5
Długość przegub osiowy [mm]275
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
nr EAN 4047437471207
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Kształt ustawiony pod kątem
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 168
Rozmiar gwintu 1 M15X1.5
Długość opakowania [cm] 20
Szerokość opakowania [cm] 9,3
Wysokość opakowania [cm] 5,5
nr EAN 4060426308506
Strona zabudowy góra
Ciężar netto [g] 1090
nr EAN 5902048113115
Długość [mm] 191,9
Wymiar gwintu M15x1,5
parzyste numery artykułów JTE7709
nr EAN 3322937949496
Długość [mm] 191,9
Wymiar gwintu M15x1,5
parzyste numery artykułów JTE7708
nr EAN 3322937949502
Wyświetlanie od 1 do 17 (z 17 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
końcówki drążków kierowniczych

Końcówka drążka kierowniczego

 

Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.

Jak często wymienia się końcówki drążka


Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.