Długość [mm] | 260 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M15 x 1,5 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Ciężar [kg] | 0,640 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką |
nr EAN | 5050063015867 |
parzyste numery artykułów | ADT387229 |
Długość [mm] | 185,5 |
Szerokość [mm] | 34,0 |
Grubość [mm] | 26,0 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M15 x 1,5 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Ciężar [kg] | 0,560 |
nr EAN | 5050063118414 |
parzyste numery artykułów | ADT387228 |
Długość [mm] | 185,5 |
Grubość [mm] | 26,0 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M15 x 1,5 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Ciężar [kg] | 0,550 |
nr EAN | 5050063118421 |
Długość [mm] | 190 |
Szerokość [mm] | 38 |
Wysokość [mm] | 27 |
nr EAN | 5012759976951 |
Długość [mm] | 190 |
Szerokość [mm] | 38 |
Wysokość [mm] | 27 |
nr EAN | 5012759976968 |
Długość [mm] | 260 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M15 x 1,5 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Ciężar [kg] | 0,632 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką |
nr EAN | 4027816432173 |
parzyste numery artykułów | 43243 |
Długość [mm] | 185,5 |
Szerokość [mm] | 34,0 |
Grubość [mm] | 26,0 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M15 x 1,5 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Ciężar [kg] | 0,054 |
nr EAN | 4027816432425 |
parzyste numery artykułów | 43242 |
Długość [mm] | 185,5 |
Grubość [mm] | 26,0 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M15 x 1,5 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Ciężar [kg] | 0,54 |
nr EAN | 4027816432432 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Długość całkowita [mm] | 190 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M15X1,5 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 14,8 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 13,5 |
nr EAN | 8052553142371 |
Długość całkowita [mm] | 190 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M15X1,5 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 14,8 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 13,5 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
nr EAN | 8052553146737 |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Długość [mm] | 168 |
Wysokość [mm] | 51 |
Ciężar [kg] | 0,61 |
Kształt | ustawiony pod kątem |
Materiał | Stal |
Rozmiar gwintu 1 | M15X1.5 |
sparowany numer artykułu | KTR1360 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Szerokość [mm] | 275 |
Ciężar [kg] | 0,72 |
Wymiar stożka [mm] | 16,9 |
Materiał | Stal |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M15X1.5 |
Długość przegub osiowy [mm] | 275 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
nr EAN | 4047437471207 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Kształt | ustawiony pod kątem |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Długość 1 [mm] | 168 |
Rozmiar gwintu 1 | M15X1.5 |
Długość opakowania [cm] | 20 |
Szerokość opakowania [cm] | 9,3 |
Wysokość opakowania [cm] | 5,5 |
nr EAN | 4060426308506 |
Strona zabudowy | góra |
Ciężar netto [g] | 1090 |
nr EAN | 5902048113115 |
Długość [mm] | 191,9 |
Wymiar gwintu | M15x1,5 |
parzyste numery artykułów | JTE7709 |
nr EAN | 3322937949496 |
Długość [mm] | 191,9 |
Wymiar gwintu | M15x1,5 |
parzyste numery artykułów | JTE7708 |
nr EAN | 3322937949502 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025