Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Opel CORSA C Furgon/hatchback (X01) 1.7 DTI 16V (F08, W5L) (2000.09-2003.07) 75km » TI-A04 japanparts
wybrany samochód: 
Opel Corsa C Furgon/hatchback (x01) 1.7 Dti 16v (f08, W5l) (2000.09-2003.07) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-A04 JAPANPARTS

TI-A04 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JAPANPARTS
japanparts TI-A04
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-A04
TI-A04
43.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

TI-A04

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Długość całkowita [mm]179
Gwint wewnętrzny [mm]14 x 1,5
Długość gwintu [mm]39
Wysokość zabudowy75
Średnica zabudowy [mm]14,2
Gwint zewn. 1 [mm]12 x 1,25
nr EAN8033001165593

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-A04 JAPANPARTS

KOŃCÓWKA DR JAPANPARTS TI-A04 KIA K2500 03-,MAZDA 323 II 1.3 80-89
numery OEM:
MAZDA      B03732280
MAZDA      S083-99-324
MAZDA      S08332240A
MAZDA      S08399324A
MAZDA      S08399324A9A
MAZDA      S47P32280
KIA      0K71032240
KIA      OK710-32-240
KIA      S08332240
ASIA MOTORS      0K710-32-240

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-A04 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-A04 JAPANPARTS:

Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.