Materiał | Guma / metal | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,96 | |
dla numeru OE | 31 30 6 884 183 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łożyskiem walcowym | |
nr EAN | 4054224042724 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 11,0 | |
Materiał | Guma / metal | |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,438 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska | |
nr EAN | 4054224091241 |
Jednostka | szt. |
Materiał | Guma / metal |
Lokalizacja w aucie | Tylna Oś, po obydwu stronach |
Ciężar [kg] | 0,436 |
Artykuł oraz informacja uzupełniająca | Z materiałami dodatkowymi |
Lokalizacja w aucie | z tyłu |
EAN | 4054224772041 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Jednostka | szt. |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | Bez łożyska kulkowego |
EAN | 4054224773017 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Strona zabudowy | Oś tylna | |
Strona zabudowy | z lewej | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Ilość na oś | 2 | |
Zamiana tylko w parach | ||
nr EAN | 4047437431072 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Ilość na oś | 2 | |
nr EAN | 4047437482586 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Ilość na oś | 2 | |
nr EAN | 4047437492707 |
Strona zabudowy | Oś tylna | |
Ilość na oś | 2 | |
Zamiana tylko w parach | ||
nr EAN | 5901655216943 |
Ciężar [kg] | 0,54 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska walcowego | |
nr EAN | 5412096753213 |
Strona zabudowy | Oś tylna | |
Strona zabudowy | z lewej | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Ilość na oś | 2 | |
Zamiana tylko w parach | ||
nr EAN | 4013872852284 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Ilość na oś | 2 | |
nr EAN | 4013872913725 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Ilość na oś | 2 | |
nr EAN | 4013872933471 |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 10,8 | |
Wysokość [mm] | 48,2 | |
nr EAN | 5413978275328 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 11,0 | |
Materiał | Guma / metal | |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,438 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska | |
nr EAN | 4054232012467 |
Stosowane jest w celu połączenia górnej części amortyzatora samochodowego z nadwoziem pojazdu.
Można wyróźnić mocowania amortyzatora przedniego i tylnego. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych mają inna konstrukcję niż mocowania amortyzatorów typu oczko-oczko. Mocowanie amortyzatora trzpieniowego wyposażone jest w poduszkę gumowo-metalową wyposażoną w śruby lub otwory montażowe do połączenia mocowania amortyzatora z nadwoziem. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych wyposażone są także w łożyska, które umożliwiają prację amortyzatorów podczas jadzy i skrętów pojazdu.
Typowym objawem uszkodzenia mocowania amortyzatora są stuki w jego górnej części. Mogą pojawiać się także skrzypienia lub trzaski, co wskazuje na uszkodzenie łozyska mocowania amortyzatora. Częstą usterką mocowania amortyzatora wywołaną niewłaściwym montażem, jest nie współosiowa praca spowodowana skręceniem pary amortyzator-mocowanie na uniesionym lub nie do końca obciążonym pojeździe. Taki błąd montażu wywoła szybkie zużycie łożyska amortyzatora jak i samej gumu mocowania.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025