Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 0355275 sasic

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 0355275 SASIC

0355275 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora SASIC
sasic 0355275
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 0355275
0355275
sasic 0355275 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 0355275 sasic
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 0355275 sasic
26.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (8 ocen)
numer części:

0355275

producent:

SASIC

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
dla numeru OE 7700777654
nr EAN 3660872300898

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 0355275 SASIC

Łożysko kolumny Mc Phersona pasuje do: DS DS 3, DS 4, DS 5 CITROEN AX, BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C15, C15/MINIVAN, C2, C2 ENTERPRISE, C3 AIRCROSS II 1.0-Electric 09.81-

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 0355275 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

Numery OE Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 0355275 producenta SASIC

CITROËN

503527, 503558, 503563

PEUGEOT

503527, 503558, 503563

RENAULT

7700777654, 7700797666, 7700803635, 7700824022

KIA

546121G010, 546122C000

HYUNDAI

546121G010, 546122C000

numery OEM:
CITROËN      503527
CITROËN      503558
CITROËN      503563
PEUGEOT      503527
PEUGEOT      503558
PEUGEOT      503563
RENAULT      7700777654
RENAULT      7700797666
RENAULT      7700803635
RENAULT      7700824022
HYUNDAI      546121G010
HYUNDAI      546122C000
KIA      546121G010
KIA      546122C000

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 0355275 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 0355275 SASIC:

Jan, Warszawa
2021-10-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Tychy
2021-06-02
 5/5
Jest ok
Dawid, Warszawa
2025-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radek, Legionowo
2024-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Zielonka
2024-02-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Warszawa
2025-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Tychy
2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Warszawa
2025-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).