Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 36231/1 original imperium

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 36231/1 ORIGINAL IMPERIUM

36231/1 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora ORIGINAL IMPERIUM
23.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

36231/1

Masa [g] 170
Specyfikacja IMPERGOM bearing
Strona zabudowy Oś przednia
Grubość [mm] 20
Średnica wewnętrzna [mm] 66,5
średnica zewnętrzna [mm] 99
nr EAN 8033989630786

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 36231/1 ORIGINAL IMPERIUM

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: DS DS 3, DS 4, VOLVO 440, 460, 480, CHEVROLET REZZO, CITROEN AX, BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C15 1.0-Electric 01.72-

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 36231/1 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

Numery OE Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 36231/1 producenta ORIGINAL IMPERIUM

CITROËN

503523, 503527, 503558, 503563, 9151063380

RENAULT

7700777654, 7700796766, 7700797666, 7700803635, 7700824022

PEUGEOT

503523, 503527, 503558, 503563, 9151063380

VOLVO

3411070

KIA

546121G010, 546122C000

HYUNDAI

546121G010, 546122C000

DAEWOO

96261094

numery OEM:
CITROËN      503523
CITROËN      503527
CITROËN      503558
CITROËN      503563
CITROËN      9151063380
PEUGEOT      503523
PEUGEOT      503527
PEUGEOT      503558
PEUGEOT      503563
PEUGEOT      9151063380
RENAULT      7700777654
RENAULT      7700796766
RENAULT      7700797666
RENAULT      7700803635
RENAULT      7700824022
VOLVO      3411070
CHEVROLET      96261094
HYUNDAI      546121G010
HYUNDAI      546122C000
KIA      546121G010
KIA      546122C000
DAEWOO      96261094
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 36231/1 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 36231/1 ORIGINAL IMPERIUM:

Andrzej, warszawa
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Ustrzyki Dolne
2021-11-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Magdalena, Pleszew
2020-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).