Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Volkswagen BORA Variant (1J6) 1.9 TDI (2000.11-2005.05) 130km » 72-2094 maxgear
wybrany samochód: 
Volkswagen Bora Variant (1j6) 1.9 Tdi (2000.11-2005.05) 130km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 72-2094 MAXGEAR

72-2094 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora MAXGEAR
31.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

72-2094

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Średnica wewnętrzna [mm]62,5
średnica zewnętrzna [mm]99,5
Wysokość [mm]21
Typ amortyzatoraAmortyzator teleskopowy
nr EAN5907558595710

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 72-2094 MAXGEAR

ŁOŝYSKO PODUSZKI AMORT. RENAUL
numery OEM:
PEUGEOT      5035.20
RENAULT      7700777654
RENAULT      7700797666
RENAULT      7700827022
VOLVO      3411070
DACIA      6001541678

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 72-2094 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 72-2094 MAXGEAR:

2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-20
 5/5
Ok.
2023-03-20
 5/5
Ok.
2024-04-17
 5/5
Wszystko OK, szybka realizacja zamówienia
2023-03-24
 5/5
Zgodnie z opisem plasuje na oryginał jak i na ashika oraz kayoba amory

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).