Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Isuzu D-MAX I (TFR, TFS) 3.0 DiTD 4x4 (TFS85_) (2007.01-2012.06) 163km » 4095500 kraft automotive
wybrany samochód: 
Isuzu D-max I (tfr, Tfs) 3.0 Ditd 4x4 (tfs85_) (2007.01-2012.06) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 4095500 KRAFT AUTOMOTIVE

22.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

4095500

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz lewej
Numer seryjnyK4095500
nr EAN5901159136037

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 4095500 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
CITROËN      503527
CITROËN      503558
CITROËN      503563
PEUGEOT      503527
PEUGEOT      503558
PEUGEOT      503563
RENAULT      7700803635
RENAULT      7700824022
HYUNDAI      546121G010
HYUNDAI      546122C000
KIA      546121G010
KIA      546122C000

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 4095500 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 4095500 KRAFT AUTOMOTIVE:

Piotr, Słubice
2020-04-07
 5/5
Jak kupuję to tylko dobre części. Producent 4092001 spełnia te warunki
Piotr, Słubice
2020-04-07
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.