Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Rover » układ zapłonowy Rover 600 I (RH) » moduł zapłonowy Rover 600 I (RH)

moduł zapłonowy do ROVER 600 I (RH)

wybierz typ samochodu ROVER 600 I (RH):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
82.00 zł
 Kup
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,480
dla numeru OE 30510-PT2-006
nr EAN 5050063214741
cena brutto:
233.00 zł
 Kup
Napięcie znamionowe [V] 14
nr EAN 3165142436234
cena brutto:
107.00 zł
 Kup
Ciężar [kg] 1,005
Ilość połączeń 4
Numer artykułu zalecanego dodatku 883065
nr EAN 8053379088928
cena brutto:
60.00 zł
 Kup
Ciężar [kg] 0,436
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379089604
cena brutto:
155.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 4
nr EAN 8435050636428
cena brutto:
83.00 zł
 Kup
Ilość połączeń 2
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,44
dla numeru OE 30510-PT2-006
nr EAN 4027816302681
cena brutto:
91.00 zł
 Kup
Układ zapłonowy cewkowy dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ)
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079388122
Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063480824
Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063792668
cena brutto:
97.00 zł
 Kup
Wymagana ilość 1
Ilość biegunów 4
Opór [Ohm] 9000
Napięcie robocze [V] 12
Opór [kOhm] 9
Układ zapłonowy cewkowy dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ)
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia złącze zębate
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez rozdzielacza zapłonu
Wymagana ilość 1
Ilość biegunów 4
nr EAN 4040074068458
cena brutto:
92.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 1,09
Tryb pracy elektryczny
cena brutto:
101.00 zł
 Kup
Układ zapłonowy cewkowy W pełni elektroniczny układ zapłonowy (VZ)
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 4
Ilość biegunów 4
Kolor wtyczki czarny
Ciężar [kg] 1,07
nr EAN 3276422450410
Wyświetlanie od 1 do 13 (z 13 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
moduł zapłonowy

Moduły zapłonowe

Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu.  Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.