Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5, PV5) 2.0 TDI (2019.11-???) 116km » 48345 ngk
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Iv Combi (nx5, Pv5) 2.0 Tdi (2019.11-???) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 48345 NGK

48345 Cewka zapłonowa NGK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U1082

numer części:

48345

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych1
Ilość biegunów2
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia M4
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu
nr EAN4010326483452

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48345 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: AUDI 100 C3, 80 B2, 80 B3, 90 B3, BMW 3 (E21), 3 (E30), 3 (E36), 5 (E12), 5 (E28), 5 (E34), 6 (E24), 7 (E23), OPEL ASTRA F, CORSA A, CORSA A TR 1.2-2.8 07.74-
numery OEM:
BMW      1 273 216
BMW      12 13 1 273 216
CHEVROLET      90 350 929
DAEWOO      90 350 929
PONTIAC      90 350 929
BUICK      90 350 929
CADILLAC      90 350 929
MINI      1 273 216
MINI      12 13 1 273 216

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48345 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48345 NGK:

Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.