Technika połączeń | SAE-Kontaktfeder | |
Technika połączeń | Sawtooth+Spark Sprin | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE | |
Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy | |
Ilość połączeń | 1 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Długość wraz z wtyczką [cm] | 18 | |
nr EAN | 4014427081838 |
Technika połączeń | SAE | |
Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy | |
Cewka zapłonowa | Z końcowym stopniem | |
Ilość połączeń | 1 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Wymagana ilość | 4 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z elektroniką | |
nr EAN | 4014427140429 |
Napięcie znamionowe [V] | 14 | |
nr EAN | 4047024830349 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ilość podłączonych styków | 4 | |
nr EAN | 5012759371596 |
nr EAN | 8012510021071 |
Ciężar [kg] | 1,750 | |
nr EAN | 4027816232582 |
Sposób montażu | wciśnięty | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Cewka zapłonowa | Wtykowa cewka zapłonowa | |
nr EAN | 4082300588934 |
Układ zapłonowy cewkowy | dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ) | |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079338363 |
nr EAN | 8001063790435 |
nr EAN | 5907558574333 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE | |
nr EAN | 5903364337339 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Układ zapłonowy cewkowy | dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ) | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE | |
Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy | |
Ilość biegunów | 4 | |
nr EAN | 4040074571866 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE | |
nr EAN | 4010326480420 |
Napięcie [V] | 12 | |
Ciężar [kg] | 0,30 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Ciężar [kg] | 1,750 | |
nr EAN | 4044688232588 |
Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu. Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023