Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Chrysler » układ zapłonowy Chrysler PT CRUISER (PT_) » moduł zapłonowy Chrysler PT CRUISER (PT_)

moduł zapłonowy do CHRYSLER PT CRUISER (PT_)

wybierz typ samochodu CHRYSLER PT CRUISER (PT_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
106.00 zł
 Kup
Cewka zapłonowa 4-elektrodowa
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 1,2
nr EAN 5050063598377
cena brutto:
198.01 zł
 Kup
Napięcie znamionowe [V] 14
nr EAN 4047026350081
cena brutto:
137.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ilość podłączonych styków 3
nr EAN 5012759460047
cena brutto:
97.00 zł
 Kup
Ilość połączeń 3
Numer artykułu zalecanego dodatku 883018
Średnica otworu od [mm] 7,3
nr EAN 8053379436705
cena brutto:
99.00 zł
 Kup
Ilość połączeń 3
Numer artykułu zalecanego dodatku 883018
Średnica otworu od [mm] 7,3
nr EAN 8053379092987
cena brutto:
182.00 zł
 Kup
Sposób montażu przykręcany
Ilość biegunów 3
Cewka zapłonowa Dwuiskrowa cewka zapłonowa
nr EAN 4082300760071
cena brutto:
97.99 zł
 Kup
Ciężar [kg] 1,034
nr EAN 5902925204974
nr EAN 8001063481005
cena brutto:
105.01 zł
 Kup
Ilość biegunów 3
dla numeru OE 56032521AB
cena brutto:
111.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 3
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez rozdzielacza zapłonu
Napięcie robocze [V] 12
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074295786
cena brutto:
303.00 zł
 Kup
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 4
Ilość biegunów 3
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 4010326481854
cena brutto:
91.00 zł
 Kup
Opcja wyposażenia D.I.S.
Ograniczenia producenta CHRYSLER
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
Ciężar netto [g] 1010
nr EAN 5902048004840
cena brutto:
102.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 1,10
Tryb pracy elektryczny
Wyświetlanie od 1 do 14 (z 14 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
moduł zapłonowy

Moduły zapłonowe

Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu.  Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.