
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,23 |
| dla numeru OE | 12 13 8 647 689 |
| nr EAN | 4027816361008 |

| Napięcie znamionowe [V] | 14 |
| nr EAN | 4047024492356 |

| Opór [Ohm] | 0,51 |
| nr EAN | 8012510021354 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,23 |
| dla numeru OE | 12 13 8 647 689 |
| nr EAN | 4027816361008 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Cewka zapłonowa | Wtykowa cewka zapłonowa |
| nr EAN | 4082300558500 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,23 |
| dla numeru OE | 12 13 8 647 689 |
| nr EAN | 4044688361004 |
Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu. Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025