Napięcie [V] | 12 |
Ilość podłączonych styków | 4 |
nr EAN | 7897843831761 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze statywem |
Ilość biegunów | 4 |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia złącze zębate |
nr EAN | 8435050631676 |
nr EAN | 8001063480718 |
nr EAN | 5907558582444 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 |
Ilość biegunów | 4 |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia M4 |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu |
nr EAN | 4010326480574 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 |
Ilość biegunów | 2 |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia M4 |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu |
nr EAN | 4010326483469 |
Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu. Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025