Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Opel » układ zapłonowy Opel COMMODORE A coupe » moduł zapłonowy Opel COMMODORE A coupe

moduł zapłonowy do OPEL COMMODORE A coupe

wybierz typ samochodu OPEL COMMODORE A coupe:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
59.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ilość podłączonych styków 2
nr EAN 5012759371862
Opór [Ohm] 0,54
Opór [Ohm] 7500
nr EAN 8012510050682
cena brutto:
74.00 zł
 Kup
Cewka zapłonowa 2-elektrodowa
Napięcie [V] 12
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,43
dla numeru OE 46548037
nr EAN 4027816199298
Sposób montażu przykręcany
Liczba otworów do mocowania 4
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość biegunów 2
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia DIN
Cewka zapłonowa Dwuiskrowa cewka zapłonowa
nr EAN 4082300558357
cena brutto:
67.00 zł
 Kup
Układ zapłonowy cewkowy dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ)
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079387309
cena brutto:
92.00 zł
 Kup
Ciężar [kg] 0,941
nr EAN 5902925204592
Jakość O.E. (Original)
nr EAN 8001063123004
Jakość EQ (Equivalente)
nr EAN 8001063480893
cena brutto:
40.00 zł
 Kup
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 2
Ilość biegunów 2
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia DIN
nr EAN 5907558559170
cena brutto:
62.00 zł
 Kup
Wymagana ilość 1,2
Ilość biegunów 2
dla numeru artykułu 10302
Napięcie robocze [V] 12
Opór [kOhm] 7,5
Układ zapłonowy cewkowy dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ)
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia DIN
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez rozdzielacza zapłonu
Wymagana ilość 2
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074364185
cena brutto:
57.00 zł
 Kup
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 2
Ilość biegunów 2
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia DIN
nr EAN 4010326480130
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
moduł zapłonowy

Moduły zapłonowe

Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu.  Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.