Napięcie [V] | 12 | |
Ilość podłączonych styków | 2 | |
nr EAN | 5012759502556 |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 | |
Ilość biegunów | 2 | |
Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE | |
nr EAN | 4010326481441 |
Opcja wyposażenia | COIL ON PLUG | |
Ilość połączeń | 4 | |
Ciężar netto [g] | 280 | |
nr EAN | 5902048063182 |
Opcja wyposażenia | COIL ON PLUG | |
Ciężar netto [g] | 225 | |
nr EAN | 5902048063199 |
Opcja wyposażenia | COIL ON PLUG | |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciężar netto [g] | 238 | |
nr EAN | 5902048009715 |
Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu. Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025