Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Opel » układ zapłonowy Opel MOKKA / MOKKA X (J13) » moduł zapłonowy Opel MOKKA / MOKKA X (J13)

moduł zapłonowy do OPEL MOKKA / MOKKA X (J13)

wybierz typ samochodu OPEL MOKKA / MOKKA X (J13):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
257.00 zł
 Kup
Technika połączeń SAE
Ilość połączeń 4
Napięcie [V] 12
Ilość biegunów 7
Wymagana ilość 1
nr EAN 4060426054069
cena brutto:
355.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ilość podłączonych styków 7
nr EAN 5012759458365
cena brutto:
323.99 zł
 Kup
Ilość połączeń 7
nr EAN 8053379093618
cena brutto:
308.00 zł
 Kup
Cewka zapłonowa 4-elektrodowa
Ilość połączeń 7
Ciężar [kg] 1,44
dla numeru OE 12 08 086
nr EAN 4027816374237
cena brutto:
409.00 zł
 Kup
Sposób montażu przykręcany
Liczba otworów do mocowania 2
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość biegunów 7
Cewka zapłonowa Dwuiskrowa cewka zapłonowa
nr EAN 4082300588606
cena brutto:
446.99 zł
 Kup
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079340168
Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063669977
cena brutto:
165.00 zł
 Kup
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 4
Ilość biegunów 7
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 5903364337285
cena brutto:
338.00 zł
 Kup
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 4
Ilość biegunów 7
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 4010326484060
cena brutto:
169.00 zł
 Kup
Opcja wyposażenia COIL ON PLUG
Ciężar netto [g] 1240
nr EAN 5902048016386
cena brutto:
307.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 1,72
Tryb pracy elektryczny
Cewka zapłonowa łącznie ze złączem do świecy
Cewka zapłonowa 4-elektrodowa
Ilość połączeń 7
Ciężar [kg] 1,44
dla numeru OE 12 08 086
nr EAN 4044688374233
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
moduł zapłonowy

Moduły zapłonowe

Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu.  Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.