Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Buick » napęd koła, przeguby Buick PARK AVENUE » osłona przegubu Buick PARK AVENUE

osłona przegubu do BUICK PARK AVENUE

wybierz typ samochodu BUICK PARK AVENUE:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 99
Materiał Guma
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Strona zabudowy Oś przednia
Ciężar [kg] 0,205
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 72
dla numeru OE 1 539 186
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4054224001974
Długość [mm] 108
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Od strony koła
Strona zabudowy Oś przednia
Ciężar [kg] 0,166
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 72
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816498834
Rodzaj przegubu Przegub równobieżny
Długość [mm] 99
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Strona zabudowy Oś przednia
Ciężar [kg] 0,170
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 61
dla numeru OE 1 802 629 SK1
nr EAN 4054224751770
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 19
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 20
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 59
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 68
Materiał Polychloropren (Neopren)
Wysokość [mm] 105
Wysokość [mm] 90
Strona zabudowy Od strony koła
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 5903364335038
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 81
Wysokość [mm] 130
Specyfikacja UNIVERSAL BOOT KIT
nr EAN 8430320046235
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316574262175
Grubość [mm] 14,5
Wysokość [mm] 97
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 69
nr EAN 7316574773411
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316577430519
Grubość [mm] 14,5
Wysokość [mm] 108
Wysokość [mm] 99
Materiał Termoplast
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 21,4
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 62,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 72
nr EAN 7316577992420
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 21,4
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 59,7
Wysokość [mm] 99,20
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Wymiar gwintu M22x1,5
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064056850
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Wymiar gwintu M22X1,5
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Jednostka ilości Komplet
Nowa część 
nr EAN 4019064053705
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłona przegubu

Osłona przegubu napędowego


Osłona przegubu napędowego ma za zadanie chronić wrażliwy na zanieczyszczenia przegub napędowy przed wpływem środowiska zewnętrznego. Przegub napędowy pracuje w ciężkich warunkach. Jest położony nisko w układzie napędowym samochodu, około 20 centymetrów nad powierzchnią drogi i tym samym jest narażony na kontakt ze wszelkimi zanieczyszczeniami - wodą, piaskiem, opiłkami metali. Zanieszyszczenia te drastycznie obniżają żywotnośc przegubu jeżeli dostaną się do jego wnętrza na skutek uszkodzenia osłony przegubu.
 

Jak często wymieniać osłonę przegubu


osłona przegubu napędowegoZasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.