Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » napęd koła, przeguby Renault LAGUNA II Grandtour (KG0/1_) » osłona przegubu Renault LAGUNA II Grandtour (KG0/1_)

osłona przegubu do RENAULT LAGUNA II Grandtour (KG0/1_)

wybierz typ samochodu RENAULT LAGUNA II Grandtour (KG0/1_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 28
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 88
Wysokość [mm] 140,00
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064139898
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 40
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 74
Wysokość [mm] 92,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064099840
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 29,4
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 99,5
Wysokość [mm] 128,90
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064156154
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 25
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 27
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 84
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 87
Wysokość [mm] 105
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064341796
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 20,5
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 22,5
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 80
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 82
Wysokość [mm] 100
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064341864
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 75
Wysokość [mm] 115,00
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064158561
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 24
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 94
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 94
Wysokość [mm] 127
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064356493
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 40
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 74
Materiał Polychloropren (Neopren)
Wysokość [mm] 94,3
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 28
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 88
Wysokość [mm] 140
nr EAN 5907558586787
Strona zabudowy Od strony koła
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 5903364335038
Masa [g] 114
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Materiał Guma
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Wysokość [mm] 117
Średnica 1 [mm] 25
Średnica 2 [mm] 74
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 80
nr EAN 8033989227436
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Jednostka ilości Komplet
dla numeru OE 7701470566
nr EAN 3660872313065
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 28
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 74
Wysokość [mm] 88
Specyfikacja 28 mm BEARING
nr EAN 8430320054933
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 81
Wysokość [mm] 130
Specyfikacja UNIVERSAL BOOT KIT
nr EAN 8430320046235
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 74
Wysokość [mm] 117
Specyfikacja TRILOBE
nr EAN 8430320199771
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316574262175
Wysokość [mm] 127
Materiał Polychloropren (Neopren)
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 94
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 24
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 31
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 94
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 106
nr EAN 7316576084225
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316577430519
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 28
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 88
Wysokość [mm] 140,00
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064022923
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 40
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 74
Wysokość [mm] 92,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064032441
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 29,4
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 99,5
Wysokość [mm] 128,90
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064053767
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 25
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 27
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 84
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 87
Wysokość [mm] 105
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 20,5
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 22,5
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 80
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 82
Wysokość [mm] 100
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 75
Wysokość [mm] 115,00
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064056461
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 24
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 94
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 94
Wysokość [mm] 127
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Wyświetlanie od 1 do 25 (z 25 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłona przegubu

Osłona przegubu napędowego


Osłona przegubu napędowego ma za zadanie chronić wrażliwy na zanieczyszczenia przegub napędowy przed wpływem środowiska zewnętrznego. Przegub napędowy pracuje w ciężkich warunkach. Jest położony nisko w układzie napędowym samochodu, około 20 centymetrów nad powierzchnią drogi i tym samym jest narażony na kontakt ze wszelkimi zanieczyszczeniami - wodą, piaskiem, opiłkami metali. Zanieszyszczenia te drastycznie obniżają żywotnośc przegubu jeżeli dostaną się do jego wnętrza na skutek uszkodzenia osłony przegubu.
 

Jak często wymieniać osłonę przegubu


osłona przegubu napędowegoZasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.