Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Toyota » napęd koła, przeguby Toyota AVENSIS sedan (_T25_) » osłona przegubu Toyota AVENSIS sedan (_T25_)

osłona przegubu do TOYOTA AVENSIS sedan (_T25_)

wybierz typ samochodu TOYOTA AVENSIS sedan (_T25_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 94
Materiał Guma
Strona zabudowy Od strony koła
Strona zabudowy Oś przednia
Ciężar [kg] 0,290
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 69
nr EAN 5050063381955
Długość [mm] 94
Materiał Guma
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Strona zabudowy Oś przednia
Ciężar [kg] 0,280
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 69
nr EAN 5050063381986
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 26
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 87
Wysokość [mm] 115,00
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064141525
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 19
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 69
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 72
Wysokość [mm] 100
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064341789
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 25
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 27
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 84
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 87
Wysokość [mm] 105
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064341796
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 18
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 66
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 67
Wysokość [mm] 88
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064341840
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 20,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 67
Materiał Polychloropren (Neopren)
Wysokość [mm] 92,7
Strona zabudowy Od strony koła
Wysokość [mm] 120
Średnica 1 [mm] 85
Średnica 2 [mm] 27
nr EAN 8052553138084
TOYOTA AVENSIS T25 03-,COROLLA E12,VERSO II 02- (26/115/87)
Średnica 1/Średnica 2 [mm] : 26/87
oś przednia, z obu stron
od strony koła
TOYOTA AVENSIS T25 03- 2.0 2.2D-4D, 2.2D-4D, COROLLA E12 1.4D-4D,2.0D-4D
Średnica 1/Średnica 2 [mm] : 26/87
Strona zabudowy Od strony koła
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 5903364335038
Materiał Guma
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 71
Wysokość [mm] 100
nr EAN 4058787068665
Materiał Termoplast
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 26
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86,5
Wysokość [mm] 117
nr EAN 4058787071177
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Jednostka ilości Komplet
dla numeru OE C97411KB0B
nr EAN 3660872447517
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 81
Wysokość [mm] 130
Specyfikacja UNIVERSAL BOOT KIT
nr EAN 8430320046235
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 69
Wysokość [mm] 93
nr EAN 8430320104102
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316574262175
Wysokość [mm] 116
Materiał Guma
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 20
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 78
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 20
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 27
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 78
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 90
nr EAN 7316575893903
Wysokość [mm] 115
Materiał Termoplast
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 26
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316576085536
Grubość [mm] 13,5
Wysokość [mm] 94
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 69
nr EAN 7316576055843
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316577430519
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 26
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 87
Wysokość [mm] 115,00
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064031482
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 69
Wysokość [mm] 94,00
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064032588
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 19
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 69
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 72
Wysokość [mm] 100
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 25
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 27
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 84
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 87
Wysokość [mm] 105
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 18
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 66
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 67
Wysokość [mm] 88
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 80,5
Wysokość [mm] 95,00
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064363729
Wyświetlanie od 1 do 27 (z 27 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłona przegubu

Osłona przegubu napędowego


Osłona przegubu napędowego ma za zadanie chronić wrażliwy na zanieczyszczenia przegub napędowy przed wpływem środowiska zewnętrznego. Przegub napędowy pracuje w ciężkich warunkach. Jest położony nisko w układzie napędowym samochodu, około 20 centymetrów nad powierzchnią drogi i tym samym jest narażony na kontakt ze wszelkimi zanieczyszczeniami - wodą, piaskiem, opiłkami metali. Zanieszyszczenia te drastycznie obniżają żywotnośc przegubu jeżeli dostaną się do jego wnętrza na skutek uszkodzenia osłony przegubu.
 

Jak często wymieniać osłonę przegubu


osłona przegubu napędowegoZasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.