Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Citroën » napęd koła, przeguby Citroën C3 I (FC_, FN_) » osłona przegubu Citroën C3 I (FC_, FN_)

osłona przegubu do CITROËN C3 I (FC_, FN_)

wybierz typ samochodu CITROËN C3 I (FC_, FN_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 120
Materiał Termoplast
Ciężar [kg] 0,260
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 80
dla numeru OE 16 03 249
nr EAN 5050063381078
Rodzaj przegubu Przegub równobieżny
Długość [mm] 112
Materiał Termoplast
Ciężar [kg] 0,220
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 70
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 5050063099003
Długość [mm] 114
Materiał Termoplast
Ciężar [kg] 0,22
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 35
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 76
dla numeru OE 3293.20
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816186007
Długość [mm] 85
Materiał Guma
Ciężar [kg] 0,2
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 29
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 72
dla numeru OE 3287.88
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816220176
Długość [mm] 114
Materiał Termoplast
Ciężar [kg] 0,068
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 35
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 76
dla numeru OE 3293.20 S1
nr EAN 4027816186014
Długość [mm] 117
Materiał Termoplast
Ciężar [kg] 0,15
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 78
dla numeru OE 16 03 249
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816316886
Długość [mm] 85
Materiał Guma
Ciężar [kg] 0,15
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 28,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 72
nr EAN 4027816220169
Długość [mm] 116
Materiał Termoplast
Ciężar [kg] 0,07
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 32
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 74
dla numeru OE 1 148 221 SK3
nr EAN 4027816271260
Długość [mm] 87
Materiał Guma
Ciężar [kg] 0,279
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 20
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 66
dla numeru OE 3287.95
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4054224002124
Rodzaj przegubu Przegub równobieżny
Długość [mm] 112
Materiał Termoplast
Ciężar [kg] 0,200
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 70
dla numeru OE 16 03 432
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816498858
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 73
Wysokość [mm] 116,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
Wymiar gwintu M20x1,5
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064139669
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 20,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 70
Wysokość [mm] 112,00
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064141167
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 30,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 74,8
Wysokość [mm] 112,00
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064140351
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 19
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 60
Wysokość [mm] 84,00
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064141655
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 27,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 62
Wysokość [mm] 85,00
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064141693
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 18,6
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 18,6
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 72
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 72
Wysokość [mm] 113
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064356462
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 30,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 74,8
Wysokość [mm] 112,00
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 5907558586794
Wysokość [mm] 112
Masa [g] 68
Strona zabudowy Od strony koła
Materiał Termoplast
Średnica 1 [mm] 20,5
Średnica 2 [mm] 70
nr EAN 8048621581340
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 19
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 60
Wysokość [mm] 84,00
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064031796
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 73
Wysokość [mm] 116,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
Wymiar gwintu M20x1,5
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064022695
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 20,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 70
Wysokość [mm] 112,00
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064029939
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 27,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 62
Wysokość [mm] 85,00
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064031833
Długość [mm] 114
Materiał Termoplast
Ciężar [kg] 0,22
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 35
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 76
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4044688638120
Długość [mm] 85
Materiał Guma
Ciężar [kg] 0,2
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 29
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 72
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4044688639387
Wyświetlanie od 1 do 24 (z 24 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłona przegubu

Osłona przegubu napędowego


Osłona przegubu napędowego ma za zadanie chronić wrażliwy na zanieczyszczenia przegub napędowy przed wpływem środowiska zewnętrznego. Przegub napędowy pracuje w ciężkich warunkach. Jest położony nisko w układzie napędowym samochodu, około 20 centymetrów nad powierzchnią drogi i tym samym jest narażony na kontakt ze wszelkimi zanieczyszczeniami - wodą, piaskiem, opiłkami metali. Zanieszyszczenia te drastycznie obniżają żywotnośc przegubu jeżeli dostaną się do jego wnętrza na skutek uszkodzenia osłony przegubu.
 

Jak często wymieniać osłonę przegubu


osłona przegubu napędowegoZasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.