Wymagana ilość | 1 | |
Kolor | brązowy | |
Zakres kontroli [bar] | 0.55/0.85BAR | |
nr EAN | 4251475103093 |
Wymagana ilość | 1 | |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 | |
Ciężar [kg] | 0,015 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
nr EAN | 4251475103147 |
Numer podwozia do | 6Y-64648 255 | |
Wymagana ilość | 1 | |
Numer podwozia od | 6Y-7B450 300 | |
nr EAN | 4251475107183 |
nr EAN | 4251475107190 |
nr EAN | 4251475115263 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza | |
nr EAN | 3165143641781 |
Długość przewodu [mm] | 245 | |
Ilość podłączonych styków | 3 | |
nr EAN | 5012759503560 |
Ciśnienie [bar] | 0,55 | |
Kolor | brązowy | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24mm | |
Ciśnienie [bar] do | 0,85 | |
Ciśnienie [bar] od | 0,55 | |
nr EAN | 5012759498187 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową | |
Ilość podłączonych styków | 5 | |
nr EAN | 5012759523186 |
Rok prod. od | 200603 | |
Długość przewodu [mm] | 585 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Opór od [Ohm] | 507 | |
nr EAN | 5012759514245 |
Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. | |
Gwintowana złączka | M10 x 1 | |
Ciśnienie załączania [bar] | 0,7 | |
Ilość połączeń | 1 | |
nr EAN | 8053379028962 |
Kolor | czarny | |
Długość przewodu [mm] | 610 | |
Ciężar [kg] | 0,082 | |
Opór [Ohm] | 500 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 46 | |
nr EAN | 8053379054053 |
Długość przewodu [mm] | 420 | |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 8053379056088 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Ilość połączeń | 2 | |
nr EAN | 8053379327218 |
Ilość połączeń | 5 | |
nr EAN | 8053379412525 |
TECDOC-Nr silnika | 18740 | |
Długość przewodu [mm] | 610 | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 46 | |
nr EAN | 8012510091043 |
TECDOC-Nr silnika | 18740 | |
TECDOC-Nr silnika | 18740 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych | |
Ciśnienie od [kPa] | 11 | |
ciśnienie do [kPa] | 254 | |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 | |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 | |
nr EAN | 8012510013311 |
TECDOC-Nr silnika | 18740 | |
Ciśnienie [bar] | 0,70 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 8012510081440 |
TECDOC-Nr silnika | 18740 | |
TECDOC-Nr silnika | 18740 | |
TECDOC-Nr silnika | 18740 | |
TECDOC-Nr silnika | 18740 | |
nr EAN | 8012510080641 |
TECDOC-Nr silnika | 18740 | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
nr EAN | 8012510022368 |
Kod silnika | BNM | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 8435050622384 |
Wymiar gwintu | M 10x1 | |
Kolor obudowy | brązowy | |
Ciśnienie [bar] | 0,70 | |
Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. | |
nr EAN | 8435050614631 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Długość [mm] | 445 | |
nr EAN | 8435050624012 |
Punkt włączania od [bar] | 0,55 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,85 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | brązowy | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
dla numeru OE | 038 919 081 K | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816190189 |
Ilość połączeń | 2 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 | |
Ciężar [kg] | 0,015 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
nr EAN | 4027816293187 |
Długość [mm] | 585 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Ciężar [kg] | 0,08 | |
dla numeru OE | 045 957 147 C | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
nr EAN | 4027816271741 |
Długość [mm] | 358 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Długość przewodu [mm] | 265 | |
Ciężar [kg] | 0,04 | |
dla numeru OE | 045 957 147 B | |
nr EAN | 4027816376071 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 20 | |
Ciśnienie załączania od [bar] | 0,555 | |
ciśnienie załączania do [bar] | 0,85 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Funkcja przełączania | Zestyk zwierny | |
Rozmiar klucza | 24 | |
Natężenie prądu [A] | 0,150 | |
Tolerancja [%] | 15 | |
nr EAN | 4082300097085 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Opór [Ohm] | 490 | |
Ilość biegunów | 3 | |
Długość przewodu [mm] | 610 | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
nr EAN | 4082300306699 |
Ilość połączeń | 3 | |
Długość przewodu [mm] | 260 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
nr EAN | 4082300562699 |
Sposób montażu | Nasadka rurowa | |
Ilość połączeń | 5 | |
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 | |
nr EAN | 4082300665048 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego | |
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079389891 |
Numer seryjny | K8800131 | |
nr EAN | 5901159269414 |
Numer seryjny | K8800146 | |
nr EAN | 5901159269445 |
Tryb pracy | elektryczny | |
nr EAN | 8001063507446 |
Tryb pracy | elektryczny | |
nr EAN | 8001063508207 |
Kod silnika | BNM | |
Ciśnienie [bar] | 0,70 | |
Wymiar gwintu | M10x1 | |
Rozmiar klucza | 24 | |
nr EAN | 5907558547993 |
Ilość połączeń | 2 | |
Oznaczenie koloru | szary | |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 | |
Ciężar [kg] | 0,015 | |
nr EAN | 5907558548266 |
Sposób montażu | przykręcany | |
nr EAN | 5907558580686 |
Kod silnika | BNM | |
Długość przewodu [mm] | 610 | |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 46 | |
nr EAN | 5907558581843 |
nr EAN | 5907558566994 |
TECDOC-Nr silnika | 18740 | |
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | ||
nr EAN | 5907558562347 |
TECDOC-Nr silnika | 18740 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
nr EAN | 5901619503355 |
Długość przewodu [mm] | 445 | |
nr EAN | 5901619502082 |
Długość przewodu [mm] | 320 | |
nr EAN | 5902659724731 |
Punkt włączania od [bar] | 0,55 | |
Punkt włączania do [bar] | 0,85 | |
Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 | |
Rozmiar klucza | 22 | |
Ilość połączeń | 1 | |
Oznaczenie koloru | brązowy | |
Ciężar [kg] | 0,031 | |
nr EAN | 5902659723840 |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Kolor wtyczki | ciemnoszary | |
Średnica mocowania [mm] | 25 | |
Średnica obudowy [mm] | 20 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Głębokość zabudowy [mm] | 20 | |
dla numeru OE | 06A 919 501 A |
Ilość biegunów | 3 | |
Długość przewodu [mm] | 610 | |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny | |
Opór [Ohm] | 500 |
Kod silnika | BNM | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Długość przewodu [mm] | 460 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
dla numeru OE | 045 957 147 B |
Ilość biegunów | 4 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza | |
Ciśnienie od [kPa] | 20 | |
ciśnienie do [kPa] | 254 | |
Jakość | EQUIVALENT |
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020