Rok prod. od | 200101 | |
Rok prod. do | 200111 | |
Numer podwozia do | 8L-2-037 900 | |
Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego | |
Długość [mm] | 247 | |
Szerokość [mm] | 108 | |
Wysokość [mm] | 123 | |
nr EAN | 5012759471654 |
Ciśnienie [bar] | 0,5 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość połączeń | 2 | |
Wydatek [l/h] | 180 | |
Wersja | VDO | |
Ciężar [kg] | 0,594 | |
nr EAN | 8053379082216 |
Ciśnienie [bar] | 0,25 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Wydatek [l/h] | 70 | |
Ilość połączeń | 5 | |
nr EAN | 8053379552030 |
Rok prod. do | 200110 | |
Opcja wyposażenia | 4 PIN | |
Numer podwozia do | 8L2037900/8L21008400 | |
Kod silnika | ATD/AXR | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z czujnikiem poziomu paliwa | |
Ilość biegunów | 4 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
nr EAN | 4082300705058 |
Tryb pracy | elektryczny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z czujnikiem poziomu paliwa | |
Rodzaj paliwa | olej napędowy | |
Przestrzegaj informacji montażowych | ||
Gwarancja | 5 lata gwarancji | |
nr EAN | 4044079334044 |
Natężenie prądu [A] | 5,5 | |
Wydatek [l/h] | 310 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Napięcie na wejściu [V] | 12 | |
Długość 1/Długość 2 [mm] | 134,6 / 105,4 | |
Średnica 1/Średnica 2 [mm] | 43,5 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 0,5 | |
nr EAN | 8001063777696 |
Wydatek [l/h] | 280 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Napięcie na wejściu [V] | 12 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 0,5 | |
nr EAN | 8001063835969 |
Wydatek [l/h] | 110 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Napięcie na wejściu [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik dźwigniowy | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z czujnikiem poziomu paliwa | |
Ciśnienie robocze [bar] | 0,5 | |
nr EAN | 8001063834603 |
Wydatek [l/h] | 120 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Napięcie na wejściu [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | Czujnik dźwigniowy | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z czujnikiem poziomu paliwa | |
Ciśnienie robocze [bar] | 0,5 | |
nr EAN | 8001063740812 |
nr EAN | 5902659793270 |
Ciśnienie robocze [bar] | 0,5 | |
Wydatek [l/h] | 180 | |
Rodzaj paliwa | olej napędowy |
Zasilanie paliwem | dla pojazdów z układem chłodzenia paliwa | |
Kod silnika | ATD | |
Numer podwozia do | 8L 2 0037 900, 8L 21 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ciśnienie robocze [bar] | 0,5 | |
Rodzaj paliwa | olej napędowy |
Ciśnienie robocze [bar] | 0,5 | |
Wydatek [l/h] | 180 | |
Rodzaj paliwa | olej napędowy | |
Jakość | EQUIVALENT |
Numer podwozia od | 8P 5A075 001 | |
Numer podwozia do | 8P 7 104 000 | |
Kod silnika | ATD | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ciśnienie robocze [bar] | 0,5 | |
Rodzaj paliwa | olej napędowy | |
Jakość | EQUIVALENT |
Ciśnienie robocze [bar] | 0,5 | |
Wydatek [l/h] | 180 | |
Rodzaj paliwa | olej napędowy | |
dla numeru artykułu | 76880E | |
Jakość | EQUIVALENT |
TECDOC-Nr silnika | 16028 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 16416 | |
TECDOC-Nr silnika | 16028 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 16416 | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
Ilość połączeń | 3 | |
Kształt | prosty | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Rodzaj paliwa | olej napędowy | |
Techniczny numer informacyjny | SI 0109-11 |
TECDOC-Nr silnika | 16028 | |
Zasilanie paliwem | dla pojazdów z układem chłodzenia paliwa | |
--------------- | ||
Numer podwozia od | 8P 5A075 001 | |
Numer podwozia do | 8P 7 104 000 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Średnica [mm] | 43,5 | |
Długość całkowita [mm] | 134,6 | |
Średnica 1 [mm] | 8 | |
Średnica 2 [mm] | 19,05 | |
Natężenie prądu do [A] | 5,5 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciśnienie [bar] | 0,5 | |
Ciśnienie [psi] | 7,25 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi | |
Techniczny numer informacyjny | SI 0097 |
TECDOC-Nr silnika | 16028 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 16416 | |
TECDOC-Nr silnika | 16028 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 16416 | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
Ilość połączeń | 3 | |
Kształt | prosty | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Rodzaj paliwa | olej napędowy |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Średnica [mm] | 43 | |
Ciężar [kg] | 0,41 | |
Średnica 1 [mm] | 8 | |
Średnica 2 [mm] | 19 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 2/1 | |
Długość 1 [mm] | 82 | |
Długość 2 [mm] | 126 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Średnica [mm] | 43 | |
Ciężar [kg] | 0,47 | |
Średnica 1 [mm] | 8 | |
Średnica 2 [mm] | 18 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 3,2 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Rodzaj paliwa | olej napędowy | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Wydatek [l/h] | 130 | |
Długość 1 [mm] | 78 | |
Długość 2 [mm] | 120 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Ciężar [kg] | 0,47 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 3,2 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Rodzaj paliwa | olej napędowy | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Wydatek [l/h] | 130 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Ciężar [kg] | 0,42 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 0,5 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Rodzaj paliwa | olej napędowy | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/2 | |
Wydatek [l/h] | 140 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Ciężar [kg] | 0,46 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | X/2 | |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Ciężar [kg] | 1,10 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Rodzaj paliwa | olej napędowy |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Ciężar [kg] | 0,53 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Rodzaj paliwa | olej napędowy | |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |
kod | ATD | |
Numer podwozia do | 8L-2-037900 | |
Numer podwozia do | 8L-21008400 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z czujnikiem poziomu paliwa | |
Rodzaj czujnika | Czujnik dźwigniowy | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołyską | |
Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pompa paliwa do Audi A3 (8L1) 1.9 TDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A3 (8L1) 1.9 TDI produkowanego od 2000.10 do roku 2003.05
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 100 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ hamulcowy, tuleje wahacza, sprężyny zawieszenia
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pompa paliwa do Audi A3 (8L1)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pompa paliwa do Audi A3 (8L1) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2000.10 do roku 2003.05, i mocy silnika 100 KM
.
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023