Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 1.8 D (E34A) (1988.01-1992.10) 60km » 313011313064 magneti marelli
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Vi Sedan (e3_a) 1.8 D (e34a) (1988.01-1992.10) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Moduł pompy paliwa 313011313064 MAGNETI MARELLI

313011313064 Moduł pompy paliwa MAGNETI MARELLI
magneti marelli 313011313064
Moduł pompy paliwa 313011313064
298.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

519700000167, GA2211, MAM00064M

numer części:

313011313064

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Wydatek [l/h]120
Tryb pracyelektryczny
Napięcie na wejściu [V]12
Rodzaj czujnikaCzujnik dźwigniowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz czujnikiem poziomu paliwa
Ciśnienie robocze [bar]0,5
nr EAN8001063740812

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa 313011313064 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (moduł) pasuje do: AUDI A3, A6 C5, A6 C6, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO II, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA I, OCTAVIA II, YETI, VW BEETLE, BORA I, EOS 1.4-2.7D 09.96-12.17
numery OEM:
AUDI      1K0919050AB
AUDI      1K0919050D
AUDI      1K0919050G
AUDI      1K0919050J
AUDI      1K0919050Q
SEAT      1K0919050AB
SEAT      1K0919050D
SEAT      1K0919050G
SEAT      1K0919050J
SEAT      1K0919050Q
SKODA      1K0919050AB
SKODA      1K0919050D
SKODA      1K0919050G
SKODA      1K0919050J
SKODA      1K0919050Q
VOLKSWAGEN      1K0919050AB
VOLKSWAGEN      1K0919050D
VOLKSWAGEN      1K0919050G
VOLKSWAGEN      1K0919050J
VOLKSWAGEN      1K0919050Q
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Moduł pompy paliwa 313011313064 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.