TECDOC-Nr silnika | 18991 |
Rok prod. do | 200806 |
TECDOC-Nr silnika | 18991 |
Rok prod. do | 200806 |
Tryb pracy | mechaniczne |
Konieczne części dodatkowe od producenta pojazdu | |
nr EAN | 4047024873926 |
TECDOC-Nr silnika | 20939 |
TECDOC-Nr silnika | 23857 |
Rok prod. od | 200807 |
Strona zabudowy | Przewód paliwowy |
Tryb pracy | elektryczny |
nr EAN | 4047025289597 |
TECDOC-Nr silnika | 23857 |
Rok prod. od | 200911 |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Rodzaj paliwa | olej napędowy |
nr EAN | 4047025117005 |
Numer podwozia od | 8P-5A-075 001 |
Numer podwozia od | 8P-5B-003 751 |
TECDOC-Nr silnika | 18991 |
TECDOC-Nr silnika | 20939 |
TECDOC-Nr silnika | 23857 |
Długość [mm] | 250 |
Szerokość [mm] | 114 |
Wysokość [mm] | 137 |
nr EAN | 5012759471661 |
Rok prod. od | 200701 |
Rok prod. do | 201105 |
Numer podwozia od | 8P7104001 |
--------------- | |
Rok prod. od | 201106 |
Długość [mm] | 297 |
Szerokość [mm] | 114 |
Wysokość [mm] | 136 |
nr EAN | 5012759559185 |
Nowa część | |
Tryb pracy | elektryczny |
nr EAN | 5012759551851 |
Jednostka | szt. |
Tryb pracy | Elektryczny |
Rodzaj paliwa | Benzyna |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | Bez czujnika ciśnienia |
Artykuł oraz informacja uzupełniająca | Bez uszczelnienia |
EAN | 5012759551851 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Ciśnienie [bar] | 0,25 |
Tryb pracy | elektryczny |
Wydatek [l/h] | 70 |
Ilość połączeń | 5 |
nr EAN | 8053379552030 |
Ciśnienie [bar] | 0,5 |
Wydatek [l/h] | 45 |
Ilość połączeń | 5 |
nr EAN | 8053379154845 |
Rok prod. od | 200701 |
Rok prod. do | 201105 |
Numer podwozia od | 8P7104001 |
Rok prod. od | 201106 |
Tryb pracy | elektryczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Ilość biegunów | 5 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z czujnikiem poziomu paliwa |
nr EAN | 4082300783414 |
Wydatek [l/h] | 280 |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie na wejściu [V] | 12 |
Ciśnienie robocze [bar] | 0,5 |
nr EAN | 8001063835969 |
Wydatek [l/h] | 120 |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie na wejściu [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | Czujnik dźwigniowy |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z czujnikiem poziomu paliwa |
Ciśnienie robocze [bar] | 0,5 |
nr EAN | 8001063740812 |
nr EAN | 5902659793270 |
TECDOC-Nr silnika | 20939 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 23857 |
Tryb pracy | elektryczny |
Średnica [mm] | 43 |
Długość całkowita [mm] | 205,8 |
Natężenie prądu do [A] | 9,5 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciśnienie [bar] | 5 |
Ciśnienie [psi] | 72,5 |
Napięcie [V] | 12 |
Napięcie [V] | 12 |
Strona zabudowy | Przewód paliwowy |
Ciężar [kg] | 0,78 |
Tryb pracy | elektryczny |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 |
Napięcie [V] | 12 |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Średnica [mm] | 43 |
Ciężar [kg] | 0,53 |
Średnica 1 [mm] | 8 |
Średnica 2 [mm] | 19 |
Ciśnienie robocze [bar] | 0,5 |
Tryb pracy | elektryczny |
Rodzaj paliwa | olej napędowy |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 |
Długość 1 [mm] | 104 |
Długość 2 [mm] | 134 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |
Napięcie [V] | 12 |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Ciężar [kg] | 0,46 |
Tryb pracy | elektryczny |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | X/2 |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |
Napięcie [V] | 12 |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Ciężar [kg] | 0,53 |
Tryb pracy | elektryczny |
Rodzaj paliwa | olej napędowy |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |
kod | CFGB |
dla numeru PR | 1A5 |
Tryb pracy | elektryczny |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Ilość biegunów | 5 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z czujnikiem poziomu paliwa |
Rodzaj czujnika | Czujnik dźwigniowy |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem wstępnym |
Ciśnienie robocze [bar] | 4,0 |
kod | CBBB |
kod | CFGB |
Tryb pracy | elektryczny |
Strona zabudowy | Przewód paliwowy |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Rodzaj paliwa | olej napędowy |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Ilość biegunów | 2 |
Kompletacja odbiegająca od OE |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pompa paliwa do Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A3 (8P1) 2.0 TDI quattro produkowanego od 2006.03 do roku 2012.08
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 170 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ hamulcowy, tuleje wahacza, sprężyny zawieszenia
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pompa paliwa do Audi A3 (8P1)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pompa paliwa do Audi A3 (8P1) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2006.03 do roku 2012.08, i mocy silnika 170 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025