TECDOC-Nr silnika | 19199 |
TECDOC-Nr silnika | 22666 |
Rok prod. od | 200906 |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Tryb pracy | elektryczny |
nr EAN | 4047025903516 |
TECDOC-Nr silnika | 22666 |
Rok prod. od | 200906 |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Wtrysk benzyny |
nr EAN | 4047026123401 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciśnienie [bar] | 4 |
Tryb pracy | elektryczny |
Wydatek [l/h] | 140 |
nr EAN | 8053379914791 |
Ciśnienie [bar] | 4 |
Tryb pracy | elektryczny |
Wydatek [l/h] | 110 |
Ilość połączeń | 5 |
nr EAN | 8053379087211 |
Rok prod. do | 200912 |
Kod silnika | BWA |
Tryb pracy | elektryczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Ilość biegunów | 5 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z czujnikiem poziomu paliwa |
nr EAN | 4082300764246 |
Wydatek [l/h] | 115 |
Ciśnienie robocze [bar] | 3 |
nr EAN | 8050947023305 |
Napięcie [V] | 12 |
Rodzaj paliwa | Benzyna / gaz ziemny (CNG) |
Rodzaj paliwa | benzyna |
Tryb pracy | elektryczny |
Ciśnienie [bar] | 4 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z czujnikiem poziomu paliwa |
Ilość biegunów | 4 |
nr EAN | 4040074222096 |
Tryb pracy | elektryczny |
Średnica [mm] | 136,5 |
Długość całkowita [mm] | 227 |
Natężenie prądu do [A] | 9,5 |
Ciśnienie [bar] | 4 |
Ciśnienie [psi] | 58 |
Napięcie [V] | 13,5 |
TECDOC-Nr silnika | 19199 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 20704 |
Tryb pracy | mechaniczne |
nr EAN | 7890537152265 |
Tryb pracy | mechaniczne |
Rok prod. od | 200906 |
Tryb pracy | mechaniczne |
nr EAN | 4028977938177 |
Napięcie [V] | 12 |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Ciężar [kg] | 1,04 |
Tryb pracy | elektryczny |
Rodzaj paliwa | benzyna |
kod | CCTA |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Ilość biegunów | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Tryb pracy | mechaniczne |
Ograniczenia producenta | BOSCH |
Tryb pracy | sterowany elektrycznie |
kod | CCTA |
Tryb pracy | elektryczny |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Ilość biegunów | 5 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z czujnikiem poziomu paliwa |
Rodzaj czujnika | Czujnik dźwigniowy |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem wstępnym |
Ciśnienie robocze [bar] | 4,0 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pompa paliwa do Audi TT (8J3) 2.0 TFSI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi TT (8J3) 2.0 TFSI produkowanego od 2006.08 do roku 2010.06
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 200 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ hamulcowy, tuleje wahacza, sprężyny zawieszenia
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pompa paliwa do Audi TT (8J3)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pompa paliwa do Audi TT (8J3) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 2006.08 do roku 2010.06, i mocy silnika 200 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025