Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Citroën XSARA Break (N2) 2.0 16V (2000.09-2005.08) 136km » 7.06032.04.0 pierburg
wybrany samochód: 
Citroën Xsara Break (n2) 2.0 16v (2000.09-2005.08) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wysokiego ciśnienia 7.06032.04.0 PIERBURG

7.06032.04.0 Pompa wysokiego ciśnienia PIERBURG
pierburg 7.06032.04.0
Pompa wysokiego ciśnienia 7.06032.04.0
7.06032.04.0
pierburg 7.06032.04.0 Pompa wysokiego ciśnienia
Pompa wysokiego ciśnienia 7.06032.04.0 pierburg
Pompa wysokiego ciśnienia 7.06032.04.0 pierburg
917.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

7.06032.04.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracymechaniczne
nr EAN7890537152265

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wysokiego ciśnienia 7.06032.04.0 PIERBURG

Pompa benz. wysokociśnieniowa pasuje do: AUDI A1, A3, A4 B7, A6 C6, TT, SEAT ALTEA, ALTEA XL, EXEO, EXEO ST, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, VW EOS, GOLF V, GOLF VI, JETTA III 2.0 09.04-11.17
numery OEM:
AUDI      06F 127 025B
AUDI      06F 127 025F
AUDI      06F 127 025H
AUDI      06F 127 025J
AUDI      06F 127 025K
AUDI      06F 127 025L
AUDI      06F 127 025M
SEAT      06F 127 025B
SEAT      06F 127 025F
SEAT      06F 127 025H
SEAT      06F 127 025J
SEAT      06F 127 025K
SEAT      06F 127 025L
SEAT      06F 127 025M
VOLKSWAGEN      06F 127 025B
VOLKSWAGEN      06F 127 025F
VOLKSWAGEN      06F 127 025H
VOLKSWAGEN      06F 127 025J
VOLKSWAGEN      06F 127 025K
VOLKSWAGEN      06F 127 025L
VOLKSWAGEN      06F 127 025M

Zastosowanie Pompa wysokiego ciśnienia 7.06032.04.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wysokiego ciśnienia 7.06032.04.0 PIERBURG:

Tomasz, Starogard Gdański
2021-02-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.