Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 7.06032.10.0 pierburg

Pompa wysokiego ciśnienia 7.06032.10.0 PIERBURG

7.06032.10.0 Pompa wysokiego ciśnienia PIERBURG
712.99 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

7.06032.10.0

producent:

PIERBURG

Tryb pracy mechaniczne
nr EAN 4028977861048

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wysokiego ciśnienia 7.06032.10.0 PIERBURG

Pompa benz. wysokociśnieniowa pasuje do: AUDI A3, A4 ALLROAD B8, A4 B8, A5, A6 C7, A8 D4, Q3, Q5, TT; SEAT ALHAMBRA, ALTEA XL, EXEO, EXEO ST, LEON; SKODA OCTAVIA II 2.0/2.0ALK/2.0H 09.04-07.19
numery OEM:
AUDI      06J 127 025C
AUDI      06J 127 025D
AUDI      06J 127 025E
AUDI      06J 127 025F
AUDI      06J 127 025G
AUDI      06J 127 025J
AUDI      06J 127 025K
AUDI      06J 127 025L
SEAT      06J 127 025C
SEAT      06J 127 025D
SEAT      06J 127 025E
SEAT      06J 127 025F
SEAT      06J 127 025G
SEAT      06J 127 025J
SEAT      06J 127 025K
SEAT      06J 127 025L
SKODA      06J 127 025C
SKODA      06J 127 025D
SKODA      06J 127 025E
SKODA      06J 127 025F
SKODA      06J 127 025G
SKODA      06J 127 025J
SKODA      06J 127 025K
SKODA      06J 127 025L
VOLKSWAGEN      06J 127 025C
VOLKSWAGEN      06J 127 025D
VOLKSWAGEN      06J 127 025E
VOLKSWAGEN      06J 127 025F
VOLKSWAGEN      06J 127 025G
VOLKSWAGEN      06J 127 025J
VOLKSWAGEN      06J 127 025K
VOLKSWAGEN      06J 127 025L
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wysokiego ciśnienia 7.06032.10.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wysokiego ciśnienia 7.06032.10.0 PIERBURG:

2021-02-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.