
| Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z elementami przyłączeniowymi |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 3165143511336 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Długość [mm] | 151 |
| Szerokość [mm] | 43 |
| Wysokość [mm] | 43 |
| nr EAN | 5012759495711 |

| Ciśnienie [bar] | 4 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość połączeń | 2 |
| Wydatek [l/h] | 140 |
| Wersja | VDO |
| Ciężar [kg] | 0,47 |
| nr EAN | 8053379081998 |

| Ciśnienie [bar] | 4 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość połączeń | 2 |
| Wydatek [l/h] | 110 |
| Wersja | BOSCH |
| Ciężar [kg] | 0,395 |
| nr EAN | 8053379082735 |

| nr EAN | 4044079393218 |

| Wydatek [l/h] | 120 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie na wejściu [V] | 12 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 4 |
| nr EAN | 8001063813233 |

| Wydatek [l/h] | 85 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie na wejściu [V] | 12 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 3 |
| nr EAN | 8001063757773 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciśnienie robocze [bar] | 4 |
| Wydatek [l/h] | 100 |
| Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |

| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
| Średnica [mm] | 43 |
| Ciężar [kg] | 0,54 |
| Średnica 1 [mm] | 8 |
| Średnica 2 [mm] | 19 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 4 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 |
| Wydatek [l/h] | 100 |
| Długość 1 [mm] | 97 |
| Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |

| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
| Średnica [mm] | 43 |
| Ciężar [kg] | 0,56 |
| Średnica 1 [mm] | 8 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 4 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj paliwa | benzyna |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 |
| Wydatek [l/h] | 120 |
| Długość 2 [mm] | 150 |
| Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |

| Szerokość [mm] | 43 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Długość [mm] | 43 |
| Wysokość [mm] | 147 |
| Ciężar [kg] | 0,53 |
| Ciśnienie [bar] | 4 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 4046001301247 |
Pompa podciśnienia układu hamulcowego to ważny element układu hamulcowego samochodu, który odpowiada za dostarczanie podciśnienia do układu hamulcowego i umożliwienie skutecznego hamowania pojazdu.
Pompa podciśnienia jest umieszczona w układzie hamulcowym pojazdu i jest zazwyczaj napędzana przez pasek klinowy lub łańcuch rozrządu. Jej głównym zadaniem jest wytwarzanie podciśnienia w układzie hamulcowym, które pozwala na skuteczne hamowanie pojazdu. Pompa podciśnienia jest również odpowiedzialna za utrzymanie ciśnienia w układzie hamulcowym na odpowiednim poziomie, co jest kluczowe dla bezpieczeństwa i skuteczności hamowania.
Pompa podciśnienia jest wykonana z wysokiej jakości materiałów, takich jak stal lub aluminium, i jest zaprojektowana tak, aby wytrzymać duże obciążenia i długotrwałą pracę. Pompa podciśnienia jest również poddawana rygorystycznym testom jakościowym, aby zapewnić jej niezawodność i skuteczność.
Uszkodzenie pompy podciśnienia układu hamulcowego może prowadzić do awarii układu hamulcowego i zagrożenia dla bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów pojazdu. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan pompy podciśnienia i wymieniać ją, gdy jest zużyta lub uszkodzona.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025