Tryb pracy | mechaniczne | |
nr EAN | 4251475104007 |
parzyste numery artykułów | 559049A | |
nr EAN | 8053379125753 |
Numer podwozia od | 1Z-4-000001 | |
TECDOC-Nr silnika | 20513 | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z automatyczną skrzynią biegów | |
Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ABS | |
Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ESP | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym przekaźnikiem | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4082300407266 |
Numer podwozia od | 1Z-4-000001 | |
TECDOC-Nr silnika | 20513 | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z automatyczną skrzynią biegów | |
Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ABS | |
Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ESP | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym przekaźnikiem | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4082300649871 |
Natężenie prądu [A] | 5,5 | |
Wydatek [l/h] | 310 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Napięcie na wejściu [V] | 12 | |
Długość 1/Długość 2 [mm] | 134,6 / 105,4 | |
Średnica 1/Średnica 2 [mm] | 43,5 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 0,5 | |
nr EAN | 8001063777696 |
Wydatek [l/h] | 280 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Napięcie na wejściu [V] | 12 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 0,5 | |
nr EAN | 8001063835969 |
nr EAN | 5902659793270 |
Numer podwozia do | 1Z6183292/1Z680 | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt | prosty |
Numer podwozia do | 1Z6183292/1Z680 | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt | prosty | |
Jakość | EQUIVALENT |
TECDOC-Nr silnika | 17497 | |
Numer podwozia do | 1Z6 183 292 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 17499 | |
Numer podwozia do | 1Z6 183 292 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 19091 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 20513 | |
TECDOC-Nr silnika | 17497 | |
Numer podwozia do | 1Z6 183 292 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 17499 | |
Numer podwozia do | 1Z6 183 292 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 19091 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 20513 | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
Ilość połączeń | 3 | |
Kształt | prosty | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Rodzaj paliwa | olej napędowy | |
Techniczny numer informacyjny | SI 0109-11 |
Tryb pracy | elektryczny | |
Średnica [mm] | 43,5 | |
Długość całkowita [mm] | 134,6 | |
Średnica 1 [mm] | 8 | |
Średnica 2 [mm] | 19,05 | |
Natężenie prądu do [A] | 5,5 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Ciśnienie [bar] | 0,5 | |
Ciśnienie [psi] | 7,25 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi | |
Techniczny numer informacyjny | SI 0097 |
TECDOC-Nr silnika | 17497 | |
Numer podwozia do | 1Z6 183 292 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 17499 | |
Numer podwozia do | 1Z6 183 292 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 19091 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 20513 | |
TECDOC-Nr silnika | 17497 | |
Numer podwozia do | 1Z6 183 292 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 17499 | |
Numer podwozia do | 1Z6 183 292 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 19091 | |
--------------- | ||
TECDOC-Nr silnika | 20513 | |
Tryb pracy | mechaniczne | |
Ilość połączeń | 3 | |
Kształt | prosty | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Rodzaj paliwa | olej napędowy |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Średnica [mm] | 43 | |
Ciężar [kg] | 0,41 | |
Średnica 1 [mm] | 8 | |
Średnica 2 [mm] | 19 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 2/1 | |
Długość 1 [mm] | 82 | |
Długość 2 [mm] | 126 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Średnica [mm] | 43 | |
Ciężar [kg] | 0,53 | |
Średnica 1 [mm] | 8 | |
Średnica 2 [mm] | 19 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 0,5 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Rodzaj paliwa | olej napędowy | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 | |
Długość 1 [mm] | 104 | |
Długość 2 [mm] | 134 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |
Ciężar [kg] | 2,04 | |
Tryb pracy | mechaniczne |
Napięcie [V] | 12 | |
Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa | |
Ciężar [kg] | 0,53 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Rodzaj paliwa | olej napędowy | |
Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020